Thursday, January 12, 2012

Entri di tahun baru

Salam....
org dah setgh bulan masuk tahun baru. aku baru nak buat entri :P
sebok mengalahkan VIP plak aku ni kan hishhh
org len dah berupdet lame dah blog mereka
selamat tahun baru diucapkan kpd pengunjung blog kecil ini
semoga tahun baru ni bertambah2 rezki dan kehidupan u all lebih gembira dan berjaya :) AMIN

tahun baru ni, cite best takde sgt
biase2 ajer
sebok dengan keje, rutin harian menjaga anak dan rumah tangga
cuma awal tahun baru ni, dah 2 kali kene tinggal dek suami  sebab die outstation uhuuu
mencabar ok...
rase patah sayap sekejap
mane taknya...hannah sekarang ni kadang2 ade je ragamnyer
lagi2 kalau time bende ade  yg tak kene...die bole merengek taknak henti2
siap pusing2 kan badan atas lantai...nangis2, ngamuk2
bagi tu tanak, bagi ni tanak
tunjuk botol susu, bile aku bagi die geleng kepala
pastu die tunjuk lagi botol..bile bagi, die geleng kepala
siap aku tukarkan plak gune botol lain, bile bagi, geleng,
pastu mintak balik
sampai bile nak abis ntah uhuu

pastu tunjuk pegi dapur, tunggu die tunjuk ape die nak...bile dah tunjuk
semua tak kene...tunggu lg die tunjuk bende lain..bagi taknak
heeeee ponat den
sian kat die, mak nye ni tak paham2 yer
(haa baru tau susah senang melayan dan membesarkan anak? aku dulu kecik2 mcm mane la agaknye..takut pulak nak tanye ibu :P)

setakat ni, tu yg extream skali ragam hannah
yg lain semua ok...alhamdulillah
berjln pun dah laju jgk..walaupun nampak mcm bertatih :)
apepon ragam hannah ..mummy tetap syg hannah tau :)