Thursday, December 29, 2011

korang benci tak kalau ada manusia yg berlagak bagus, berlagak pandai?

vahhh...
tajuk mcm panas je ni
memang pun

ni dari kesah berlarutan kat FB member aku la ni
haih, ade sorang mamat ni (member skolah aku jgk),
tak abis2 duk kondem2 kerajaan pusat skrang itu ini
bile die dah keje di bawah kerajaan pihak yg satu lagi (ada satu negeri ni, tp takyah mention lah)
so die kate la mcm2...
kerajaan yg sblom ni itu ini
kate melayu skrang ni me'LAYU' laa
pastu mcm2 la die kutuk situ sini
hish rimas ok

ko nak tegakkan bende yg ko tau atau rase betul..
go ahead, tapi sepatutnya hal2 dlm yg sulit tak patut pun ko canang2 bagai
jgnla sampai memperkecilkan org lain yg tak bersetuju dgn pendapat ko
pastu boleh plak gado kat page org nak tegakkan la jgk kebenaran die yg tah tah betul tah tah tidak tu
hishhh anoyying

bab2 politik ni ade yg sensitif ok
kalau betul..nak kan perubahan
usaha, sembahyang byk2...dipertunjukkan kebenaran
ni tak, pung pang sana sini, alih2 memalukan diri sendiri buat ape
hishh..rimas, semak otak aku dibuatnya

aku ni pun kalau boleh tanak ambik port gak ape yg die canang dlm fb die mahupun kawan aku ni
tapi, eh ntah la...




3 Komen:

mama leen said...

xsuka jugak org mcm ini..

rDnA said...

tak suka gak orang cam ni..ada je member camni..tapi malas nak campur..nak undi sape,nk sokong sape senyap2 sudaaa..undi parti cap ayam je kang baru puas hati

GreenJade said...

tak sedo diri tu. dulu2 pun dia skolah gomen je. gi rawatan kt spital gomen jek. gamaknye loan blajo pon gomen sponsored gak. still kjaan tak adil itu ini? camne tu noks?

hehe sekadar lontaran vokal ke udara.hik hik hik