Tuesday, October 18, 2011

Ambil ikhtibar di atas semua yg berlaku





sedih tengoh youtube ni
tak sampai hati nak tgk byk kali
terbayang2 la aku dengan si hannah
kalau la jadi kat aku..
YA ALLAH... YA ALLAH... YA ALLAH..
Tak dapat aku bayangkan macam mana
mau meroyan aku bunuh sorang2 yg hanya lalu 'tengok' tu kan
huh
satu dunia kutuk tindakan ni
tapi setakat bercakap je tp minda dan tindakan masih sama
memang tak guna

Wahai masyarakat semua
jadi lah manusia yg lebih prihatin dan perikemanusiaan
tak rugi pun
cuba pikir kalau terkena kat batang hidung sendiri
hishhhh
sgt sgt sgt sedih....

p/s: ni lagi mcm2 plak yg terjadi kat negara kite yg kedengaran lagi..adoiiii


4 Komen:

ZihaN ZamberI said...

..I pun dah tgk...siyesly I'm speechless...Couldnt imagine if this happen to my baby. That baby is still alive (nyawa2 ikan) which I believe that she can be safe by paramedic if take immediate action. But pepel just stare like it just a cat...Inikah manusia zaman moden?

roeza said...

i pon tgk mase buletin utama semalam..mmg speechless..rase nak nangis...betapa x prihatin nye yg lalu lalang tu....sakit hati tengok...kesian sgt kat budak tu..ditakdirkan dia masih hidup utk beri kesedaran kpd sume org kan...
(as per buletin semalam, dia masih koma kan)..

♥ Elin ♥ said...

x blh tgk kena block pulak!! balik kompem nak tgk.

goblogbyfarah said...

kesiann sangatttttt :(