Friday, September 9, 2011

Ehhhh....nak pengsan & Raya pertama



dah tak dan nak updet pape
terabai dah blog kesayangan busyuk masyam nih huhu
mintak ampun maaf yer...
keje banyak sgt...
tak sempat :(


*
*
*
*

setelah kejadian suram menjelang raya tu menjengah
namun gitu, sambutan raya masih jugak kami raikan walaupun tak semeriah dulu
tak sempat nak taip pepanjang
aku tempek la dulu gambar raya kami sekeluarga yg tah tah dah basi pun (sebab dah masuk dlm FB, kat sini je yg lambat up :P)










Hannah sgt behave bile pakai baju kurung
aku pulak yg naik rimas tgk die
yela, anak dara I ni kuat na peluhnye
kejap2 dah basah, kejap2 rambut dah bersepah walaupun pakai sepit

nanti dah lega skit dengan keje ni,
aku cite lagi ye :)


p/s: ramai gak geng blogger yg berwarna tema oren di hari pertama raya ye :)


4 Komen:

Ciare Baha said...

comelnyeee menantu saye...eh? hahaha...:D

Hunny Kitty said...

selamat hari raya.........

aziyana said...

Husna pun kuat berpeluh..huhuhu kepala asik basah je

Memey Anuar said...

alamak. dh besar sgt dh si hannah ni. auntie xsempat2 p tgk.