Friday, August 5, 2011

Cer you all tengok video ni







Ape perasan korang di awal tgk video ni??
aku...errr....memang kesian sgt.
Tengok si perempuan tu, dah terduduk tahan sakit kot ye?


tapi bile insiden eksiden lagi skali tu...
aku macam ...AAAaaaAAAAaaa????
adoiii bertambah lagi sensara

*

*

*

*

*

*



tapi cer korang tgk byk kali...
rase mcm nak tergelak pun ade
eh ehh tak baik taw :D

Oleh itu, berhati2 bagi penunggang motosikal tu
jgn nak ambik lap jauh sgt sampai nak handle stering lepas tu pun dah gelabah :)
malang tak berbau k



2 Komen:

nanonano said...

sure jln ni slalu xcident sbb tu dah fokus kt ctu cctv tuh,
slekoh tajam, bwk laju2 mmg xdpt nk control dh if jd ape2 kt depan, emmm

alia said...

alamak tergelak sikit...kesian nye mesti sakit akak tuh..