Thursday, August 25, 2011

Aghh Tensionnnn

Sila baca tajuk entri dengan dengung dan nahu yg betul yer....



AKU STRESSSS!!!! GAGAGAGAGA

orang lain dah mula start cuti raya
aku banyak lagi keje yg tak setel- setel lagi ni sebelum cuti raya :(
kang ada yg raya kat opis ni je kang huh!

tu pun aku ambik cuti isnin dengan jumaat je
ahad 4 september dah kene keje
ooo ooo ooo ooOOOOOOOOO (dah macam tarzan)




tarik nahhhhhpas panjang2 hanie
semputttttt.......


Maaf entri adelah berbaur tidak berilmiah
ni luahan seorang pekerja yg tatau jln penyelesaian nyer
nak ucap selamat hari raya pun tak sempat ni tau! :D




2 Komen:

nuni said...

rilek la. aku the entire week on call next week. :)

orang dok discuss raya ke berapa nak balik kampung... aku minggu ke-3 raya baru cuti. hehehe :p

afni+hafiz=dani said...

sama la kita..byk keroje x abis2 =(