Wednesday, July 6, 2011

Nanana..atika beauty


ni muka aku masa sekolah rendah rasanya
muka mcm tak puas hati je kan
haha

ada rupa hannah tak?

masa ni belum menembun lagi
kalau tgk gambar aku yg aku dah start 'membesar' lagi takut
(penah aku buat entry kat sini)

sekrang ni...
muka je tembam (ye la kot...org tgk badan dah mengecik sikittt..sikit je ye, jgn nak prasan lelebih hani oi)


sekarang utk badan, aku ade sapu krim membakar lemak dari Atika Beauty
mmg rase panaaasssss je bila sapu..best
bile dah lama pakai pun, kadang2 terasa panas
maybe krim tu sedang membakar lemak2 yg tepu itu :P
tp lepas sapu tu, sile cuci tangan byk2...
kalau tak, cuba try pegang la mane2, sure rase panas jugak
tp silapnya, tak pulak la aku ngukur dulu part2 yg ingin dikecilkan
utk menunjukkan sesudah, dan selepas guna kan
kalau tak boleh buat testimonial :P










3 Komen:

`BaHa` said...

Hani, mari join contest Amir organize :p

http://herlifetreasure.blogspot.com/2011/07/simple-est-contest-ever-baby-bald.html

nanonano said...

na pun pkai yg ni dh berkurun
tp mcm xgerak2 pun? huhuhu :p

GreenJade said...

alelelala tiut nye..hannah ade iras2 sket lah ngikut mata rabun2 ayam sis ni lah ..ihiks

mkn sayor byk2 dik..lg byk serat lg kerap mmbuang lg sepat tebakor lelemak. xmo kurus sgt..x lawo nnti.. ;)