Friday, July 22, 2011

Gambar yang buat aku sayu


Toksah tgk gambar pengantin yang sedia lawa tu
cuba tgk gambar budak kurus pakai baju merah yg buat2 sama2 belakon utk outdoor wedding ni
huhuu kuwusssssnye akuuuuuu

tengok tang pergelangan tangan tu, tang lengan tu
haiyoh....
buat aku sayu je nengok nye huhu

bilela nak dpt bentuk badan mcm tu balik


p/s: mase dulu, rase mcm badan takde la kurus sgt...tapi bile sekarang tgk gambar2 lame, adoiii besar nye aku sekrang ni :(




5 Komen:

:|: TinTa Kibod :|: said...

ahaks..
stended la
akak pn dh kembang bertaman2 nih..
mmg susok asal akak pn kembang..senang kurus dan senang kembannnggg..
muehehehe!!

wina said...

hanie....kurus gile gambar tu. hahaha...tu zaman muda mudi....harusla anggun segak bergaya. hahahahahahaha. hoih stress ok tgk gmbr hanie....bila kite nak kurus nie...hanie okla dh ade anak...ni yg xde anak ni membesar bagai juara juge ape citeeeee....huarghhhhhhhhh.

m@ri@ said...

go girls..nanti kurus k..diet n exercise k..maria pn gemuk ni..huhu

Mrs.aisheiteru said...

Hi Hanie. alahai jgnla sayu...yg penting husband masih syg.

Hanie.link ur blog. Lets blogwalking my blog http://brideinmaking.blogspot.com/

[ Hanie ] said...

kak ayue:
hueee tu la kak ayue, ntah bilela nak mengempis ni pun tatau :P

wina:
ohhh tidaaak...stress kan? adoii
ntah mcmmane la cara yg cepat nak turunkan cepat ni, tak sabar!
hee, hanie kembang sebab ade anak, wina kembang sebab berbunga riang di hati kot? ngee

maria:
goo goo..bab nak exercise tu yg lomah tu hehehe. takde mase sgt, harap berkejaran dgn hannah je la nampaknye :P

mrs. aisheiteru:
auww, sedap hati kejap hehe. ni nak kurus sebab utk kepuasan sendiri :)