Friday, April 15, 2011

Gambar Lama yg membuatkan hati disakiti


nikewomen? haha jgn terpedaya..hanya suka suki bergambar :P


baju ni masih aku pakai,
mase ni pakai longgar sana sini, skarang, jgn harap, kain pun dah sentap! huahhh



Waahh, tajuk entri mcm ada skandal je kan hee :P



Bila aku nak kurus balik mcm ni haa?
stress
tekanan
lagi2 bile member ofis bwk gambar aku mase 2 thn lepas
member2 yg lain baru masuk tgk langsung tak kenal itu aku
adoiiiingat nak kurus cara semula jadi mcm aku penah buat mase bujang dulu
tp tak dapek lorh
kang mesti ada yg introduce guna produk2 utk kurus ni kang :P

bukannye taknak, tp berkat dari kejayaan aku dulu
ingatkan bole la buat utk kali ni kuruskan badan dgn cara semula jadi huahua
tapi hampeh..
ntah bertahun kot baru dpt perubahannya :(
biasala, manusia, mesti nak nampak perubahan dgn cepat
tak sabar!

tang pungg.ung tu
kalau skrang, mau duk sbelah anak gajah pun sama saiz...
ke mak gajah? HUUUU




12 Komen:

`BaHa` said...

hanie jangan putus asa dan berusaha!!! hehehe

Fahreen_Fredo™ said...

nak tau x? reen sebenarnye suke tengok muke hanie. macam kakak sepupu reen. cantek. manes. serius suke. pastu cara hanie pakai tudung. admire okay! boleh ke nak buat tuto sekali untuk reen? pleaseeee :P

mamaleen said...

sabo hanie.. sama la kita.. lepas ni diet la balik.. tapi hati kena kental.. huhu..

Mrs Nageb said...

owh..saya juga..apekan daya..perlu diet nanti ...chaiyok..chaiyok..

Luv like this.... said...

dilema ibu selepas bersalin..me to hanie!!huhu

~HAWA~ said...

Nak kurus :)

Berminat dgn korset PB ye? more info, check out here: http://sitihawa2103.blogspot.com/

Interested PM sy ye :)

Aleiz said...

hanie, dh kurus la dr pic after pantang aritu...kite pn bersalin smpai skang tak kurus2..tp tgk gmbar hanie dh kurus bykkk dh even tak la leh kurus mcm zaman mude dlu :p hanie diet ke?

m@Ri@ said...

teruskan usaha..maria ni kembang lagi sekali..tak nyempat nak kurus dah..huhu..

Ainul said...

takpe hanie..slow slow kayuh.mcm kak ipar ainul bila anak dh start berjalan dia kurus.nk kejar anak ke sana sini.

sher said...

hanie..i pakai PB..baju kurung b4 pregnant da muat balik..i like...=)

deena awanis said...

i nak kempiskan perutt....=(

[ Hanie ] said...

baha:
kite jeles dgn baha! :P

reen:
erkk? manis? ngeh ngeh, mekaseh, rase mcm dah 'besau' ni tatau la tang mane yg manis tu ye reen hehe. Aiyaya, tutorial tudung? hee camne eh, hanie pakai biasa sgt je, takde yg pelik2 pun, tp tgkla kalau ade kederat nak buat nnt :D TQ reen

mamaleen:
tang kental tu, mmg dah kental dah, tp perubahan enggak ade jgk huhu. Sabor je la :D

mrs nageb:
ngeee marilah bersama2 :D

luv like this:
tu ar kan...nak buat camne eyh..nak kene pegi sauna hari2 mcm ni kot :P

hawa:
tq hawa :) Insyaallah

Aleiz:
ooh lepas pantang? hehe tu pun nasib gambar sipi kpt, tp realiti adelah sgt bukan begitu :P
diet tu adela jgk, kurang mkn mlm dan tak sentuh nasi huhu, tp dulu rajin berjalan (balik keje semua naik tren) skrang naik keta, mane la nak kluar peluh :P

maria:
hee takpe, rezki anak kan :)

ainul:
thanks ainul, biasa lah manusia, semuanya tak sabar :P harap2 gitulah..jgn terbalik pulak nnt huhu

sher:
oo really? tahniah :)

deena:
me bukan takat perut, semua segi badan nak kurus! huhu