Wednesday, April 13, 2011

Adakah mereka sama?




cuba hangpa perati betul2 dua gambar ini
sama?
atau berlainan?
hehehe

ni adalah gambar hannah and my mom!
ade iras2 yer mereka berdua ni
kalau betul mereka look a like
ku dah boleh bayangkan mcmmane la bile hannah dah besar nanti :P


jap-nak-selongkar-gambar-aku-meniarap-pulak

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*
*

*

*

*

*

*


tadaaaa...
auw terseksi yaww :P

12 Komen:

syuhaila binti mustafa said...

so cute.. nk sama lh.. :)

ain_nia said...

sama..kopipes ni..

NURUL JAMIAN said...

a'ah sama :)

deena awanis said...

auww..shekshi laa mama hannah..;-D

Mrs Nageb said...

ye lah..sama lah :)

Miss Sunshine said...

ade iras2 lah kak haniue..

Dayu said...

samalah hanie
hannah kelihatan sama ngan nenek dia

:|: TinTa Kibod :|: said...

hannah...dh smakin besa dh nmpk cm iras hanie skrg..:)

~LIZA~ said...

sama! :D

Ulam Kerdas said...

hehehe cucu kesyangan nenek ni :)

Mrs Nikman said...

huhuhu.. aku xsure tp mcm ye.. tp kot aku salah ke.. sowi eh.. mulut hannah mcm mulut ibu ko skit.. yg gmbr hannah senyum lebar meleleh air liur tu.. aku pun xsure cane aku leh tahu tu mulut ibu ko.. uhuhu..

m@Ri@ said...

ada iras2..comel..;)