Friday, February 11, 2011

Ehh...emo betul aku

semlm dlm berita ade kes pasal atuk rogol cucu
si atuk dah 85 tahun, si cucu berumur 10 tahun
beza umur pun mmg dah terbukti jauh
cucu sendiri pulak tu
tergamak buat perkara terkutuk tu kat cucu sendiri?
adoihhhhh bongoks!

yg lagi keji..buat perkara tu kat kandang lembu
haa elok...agaknye otak die pun mcm lembu jugak!
kat mahkamah, nk nangis pulak...
kene penjara 30 thn pun tak gune...
hishhh, apela nk jadi dgn dunia ni

5 Komen:

`BaHa` said...

dasyat gile! darah daging tu.. people are getting insane and insane...

risaunye world becoming so brutal nowadayas.

Hantu Ulam said...

atok tu patut nye kene sula trus kak hanie...huhu

afni+hafiz=dani said...

geram kan? then poyo2 jalan terbongkok2, masa buat cergas pulak..eee

Anonymous said...

dlm opinion i pulak..adekah betul atok dia ni yg rogol..atau, adakah mungkin bdk pompuan tu jenis yg liar pastu terlanjur tergedik dgn jantan lain pastu yg dipersalahkan dan dituduh adalah atoknya sendiri atauuuu, adakah atok hanya jadik pak sanggup..

-linda-

Ashizu said...

kalau betul atok dia rogol..mmg kena kerat je anu dia tu.kalah binatang perangai..geram juga bila baca news macam ni