Wednesday, September 8, 2010

Salam Lebaran Untuk Semua

dah balik kampung ke semua? :)
kami mlm ni baru bertolak ke rumah kediaman suami di senai
berharap sgt aku ni tak terbersalin sepanjang perjalanan
malas nak bawak beg hospital byk2 :D
tp kene spare jgkkan tp tak boleh nk bwk semua...(apelaaa yg byk sgt aku bwk pun tatau la, mcm nak pegi medan perang huhu)

mood raya tahun ni, biase2 ajer....
baju raya pun, main pakai je yg dah tersedia ada
baju meternity ibu aku bagi mase birthday aku pun tak terusik lagi
so jadilah, walaupun lari sikit dr tema kali ni huuu
malas punye pasal nak cari baju lain
terimalah yg seadanya

jadi, sempena kesempatan ni, aku nak ucapkan selamat hari raya buat semua kenalan, yg realiti ataupun maya :)
ampun maaf kalau2 ade, sepanjang penulisan dlm blog ini, yg menyinggung mahupun terasa hati kepada yg membaca...
sesungguhnya..aku hanya insan biasa..
yg baik tu dtg dari Allah

kalau ada masa, entri raya nanti berupdet lah yer...
kot2 kang tuan blog ni dok sebok pulun makan sebelum berpantang nnt :D
Tak tersempat2 plak nak updet blog

Selamat Hari Raya semua dari kami sekeluarga :)


4 Komen:

`BaHa` said...

same-same lah kita merasa cemas di hari raya ini hehe u jauh jugak nak balik tu, my case 1 jam setengah je tp still risau. maybe kene train husband kite jadi bidan terjun as preparation.

Selamat Hari Raya, Hanie!

goblogbyfarah said...

selamat hari raya hanie, hati2 di jalan raya :)

deena awanis said...

heee..be ready to us..=)

Ms Pancake said...

alamak..alamak.. lambat check post yang berbuka bersama tuh.. :D will add follow & add your link k hanie.. :D nanti kita jalan raya pulak.. :D