Tuesday, June 22, 2010

tentang kejadian anugerah Tuhan

speechless aku tgk vclip ni :)
tersentuh, syahdu..
terbayang2 aku dgn anak dlm kandungan ni :)





semoga anak dlm kandungan aku ni, sehat dan membesar dgn baik yer :)

10 Komen:

ciare (^_^)v said...

uuuuu...10x tgk pon tataaaap mau nangis...sob sob sob

AmyMizzunderstood said...

hanie...nak nangih tengok..hukhuk betapa ajaibnya ciptaan Dia..

SaScha . said...

saye nangis jugakk.uhuhu.sgt touching.
how come org len boleh buang suke suki hati.
argh marahnye!

@yue said...

SUBHANALLAH...
xleh digambarkan dgn kata2..
kebetulan part "dengarlah suaranya"..
igtkan ank akak nangis tgh tido..cpt2 g jenguk..laa skali dlm klip tuh..
....betapa hati seorang ibu..

deena awanis said...

touchedd!!

Puan Suraya said...

bestnya.. thanks for sharing.

erm stuju ngan sascha, camne org leh buang sesuka hati.

tp tu la, kalau nak susah nak dapat, klu taknak senang je lekat..

sama cam carik kedai, kalau tak carik senang je jumpa sini sana, kalau mmg mencarik adoyai susahnya nak jumpa. *eh apsal cite kedai lak*

moga ade rezeki sue jadi mommy gak soon. amin.. doakan sue ye hanie..

BuTtErFlyInFraMe said...

sy menangis tgk ni ok.! :(

Fathiyah said...

subhanallah
insyallah, baby awak sihat & kuat =) hanie, happy anniversary.moga hidup aman damai hingga akhir hayat.sori,den tertinggal ketapi.hehehe

Sellynna said...

wpun anak da 2.. tetap meleleh air mata tgk vclip nih..

thnks Hanie mengingatkan saya saat2 mengandung dulu..

[ Hanie ] said...

To All:
thanks for your comments. Sgt terharukan. Tak sangka lagi dlm perut ni ade insan yg bernyawa mcm dlm klip ni. Kejadian2 nya sgt miracle kan