Tuesday, January 26, 2010

Kemaruk CSI pc game?


aku lah itu
pernah main CSI game?
tak kiralah kat PC ke, nintendo ke, playstation ker
yang penting...
aku adalah salah sorang yang memang kemaruk bermain game itu!

ni semua salah adik aku lah ni, die yg perkenalkan
sekarang kalau tak die yg jadi sumbernye..aku la yg ambik alih :D
dulu time belum keje
pagi2 jer..
bukak pc...
ngadap sampai ke petang!
lapar ke...cerita best kat tv pun..sorry lah nak layan yer
hadap CSI game ni, lagi menawan qalbu...mmg boleh leka

game ni, mcm kite tgk cite CSI kat tv tu, nak solve dan cari punca2 kematian dan cari suspek semualah
mmg same, cuma, game ni kene perah otak skit la kot kalau nak menang kan
kalau tgk tv tu...kadang2 jenuh pikir jgk ape yg jadi
ni kan pulak kalau diri sendiri yg jadi penyiasat kan?
so mmg perlukan konsentrasi yg amat tinggi
so, sile jangan kacau org2 sekeliling...penjenayah harus dicari gagaga

suami pun pelik aku bole ngadap game ni dgn khusyuk nya
tapi kali ni yg terbaru aku beli..tak dpt hadap sangat...byk komitmen yg harus dilakukan..spt melayan suami kan? erkk? :P

aku ni, kalau nampak je kedai2 yg jual cd...
sure aku akan tanya ade game CSI baru tak...takpun game cd yahoo yg baru
berpuloh-puloh hengget abis dok beli cd game pun takpela
janji...aku puas hati

ade yg kemaruk mcm aku ke?

7 Komen:

♠ y.a.n.i.e putrajaya ♠ said...

tak pernah main game ni

selalu main game anak patung tukar2 baju ada ler


hehheheheh

fikaryna said...

csi? cite dia mmg layan..terutama yg miami..suka sgt..game? x layan sgt..hehe..

Nariko said...

tak tau la pulak ada game ni.. wah gamers awak ni hanie ye.i dulu main game pc yg best, master of defences, yg tu sanggup stay up smpai kul 4pagi. giler tul. hehe

anil lutaze said...

Hahhaha...kiut lah awak ni hanie...x prnh tau game ni...tp elok saya hindarkan...sbb saya ni x bleh dikenalkan dgn pkr2 sebegini...mampuih...main bb pon dah cam x sdr diri... ;p

Mrs. Amie said...

Penah! sakit hati jek main... tak best arrr.... kena selesaikan kes2 bodo!~

[ Hanie ] said...

yanie:
haa game ape tu eh? ade online tak tu? huuhu

ryna:
oo yeke...hehee gamenye pun, mmg best ;)

azie:
tak semua game yg kite layan hehe. Tu la, bile dah start, tak tido pun takpe! heee

anil:
ahehe tu la anil, bile dah start, mmg leka sgt :D

amie:
hahaha mmg tak sabar ye amie ni :D kadang2 mmg tensen je, terus tutup pc heee buat pening je pikir :P

Aleiz said...

ehh..cam bes je..ade ek game ni..saye mmg suke tgk cite CSI ni...suke tol part2 siasat2..