Thursday, December 31, 2009

Selamat Jalan 2009, Selamat Datang 2010

Heee...tajuk macam tajuk surat khabar jer kan :P

untuk 2009,
macam2 pahit manis, suka duka yg dah jadi dalam hidup aku
semua orang pun mcm tu kan?
ambik yg baik, yg buruk jadi panduan

Yang sangat manis adalah semestinya waktu majlis pernikahan & persandingan aku dulu 20062009 cantikkan tarikh ni? :D
segala persiapan, baik dari keluarga, kawan2 dan aku & suami, amat2 aku hargai
macam nak ulang tayang balik je waktu tu
keseronokkan, ketidaksangkaan...eh macam-macamla, nak aku citer satu2 kat sini..mmg tak dptlah
haih...cepat betul mase berlalu




tak kurang jugak pengalaman menyesuaikan diri dlm t'jawab sbg seorang isteri
mencabar nak habaq mai! :D
namun aku tetap belajar untuk perbaiki diri dari hari ke hari

doa aku untuk 2010 nanti
semoga bertambah2 rezki dan disejahterakan hidup kami sekeluarga dunia dan akhirat
yg manis2 dijadikan kenangan, yg pahit2 dijadikan ikhtibar
dan misi 'besar' harap dapat dimakbulkan
melahirkan seorang cahaya mata yg comel macam bapaknya..erk? :D
insyaallah

kpd teman semua...doa aku, juga yg baik2 utk you all
yg tak terlaksana lagi, kite sambung 2010
jgn putus asa, jgn patah balik, usaha selagi boleh :) sambil mengingatkan diri sendiri


p/s: Buat suami, Sayang awak sangat-sangat, terima kasih kerna menjadi suami yg terbaik utk saya :)


14 Komen:

fikaryna said...

hanie..ryna doakan hanie akan dpt cahaya mata yg sgt comel combined mak ayah nya yg mmg sedia comel lote..huhu..moga tahun 2010 akan bagi lagi banyak kebahagian dlm hidup kita okeh..

@yue said...

maknya pn comelll per..haha...

sama² la kita menjalankan misi yg belum terlaksana..eceh...

farah fatihah said...

tahun depan ada baby,yeayyyy!!!

happy new year hanie :)

Wanie-san said...

wa..lame xsinggah blog kak hanie..hope kak hanie lebh2 lg bahagia ngan suami t'cinta n dpt anak rmai2!!hikhik

Didi Nadhirah said...

stil tak dapat cr petal ni....ade pun warna die tak cantik je tinggal hehehehe

BuTtErFlyInFraMe said...

selamat tahun baru juga...

moga2 2010 memberi satu sinar baru untuk kita... :)

semoga misi besar tercapai ye..! gud luck!

iTasAzMiN said...

hanie,

bile bace erty no, rasanya ia comel sgt! sungguh! ehe,

happy new year n may ALLAh bless both of u with gud things ya :-)

anil lutaze said...

ouh terharunya saya!!!

atiQah adNan said...

pengalaman pahit manis tu yang seronoknye kan hanie.. dapat mematangkan diri dan megajar kita sesuatu...

semoga hanie gembira bersama suami tercinta k.. hehe~
selamat tahun baruuu ^___^

m@Ri@ said...

slmt thn br hanie..

GreenJade said...

hepi & prosperous new year hanie

moga 'misi besor' sukses & bjalan lancar..Aminn.. :)

green apple said...

masih terasa-rasa kesedapan ayam goreng rempah dia...:)

[ Hanie ] said...

utk semua:
happy new year too!!!! ;)
terima kasih, semoga termakbul doa2 semua hee ;)

♠ y.a.n.i.e putrajaya ♠ said...

hepi tahun baru bebeh...
=}