Monday, December 28, 2009

Mencari Orang Tersembunyi

sile cari aku yg mana satu


member aku dah tag aku dlm gambar ni kat FB
ni zaman kegemilangan sewaktu umur tingkatan 2
tapi saiz dan rupa paras aku dah mcm org lepasan STPM

time ni waktu kami ni wakil sekolah dalam dikir barat
sampailah ke wakil daerah dalam Pesta Senirama negeri selangor
tp gambar kat atas ni, mase kami wakil sekolah nak ke daerah

macam2 la kenangan pahit manis, gadoh, bertikam lidah waktu ni
hahaha budak-budak, hal sikit pun nak gado jadi besar-besaran :P
tapi aku takdela join, buat sesi kutukan dgn rakan se'geng jer :D

yg best nya...aku & geng (kami ade la beberapa org dari kelas yg sama)
byk beri idea utk performance kitorang
step nya...cara tepukkannya
time tu, bacth kami yg paling junior
tu yg rase bangga jgk la :D

tp idea pakaian tu, bukan idea kami yer
kami ni redha je la dgn pakaian begitu
mase saringn peringkat awal...pakai serempang kuning dan tali ikat kat kepala jer
underdog sikit...
group lain tengok pon, sebelah mata jer
tapi kami yg berjaya ke peringkat seterusnya :D
dont judge the book by its cover lah

ha ni bile dah sampai peringkat tinggi sikit, cikgu kasi letak sejambak bunga atas kepala
punyalah excited
group lain mmg tak terpikir lah nak buat mcm ni
juri tgk pun dah kasi markah bonus bile tgk tang kapala tu
atas pentas dah mcm pasu bunga je dok buat persembahan, kekiri, kekanan
tu namanya kreatif dan produktif! hahaha
sporting abis waktu tu

cuba buat mcm ni sekarang ni
sure budak darjah 1 pun ketawa terguling2 tgk akak-akak ni buat pakaian terlampau
baru keluar pusat bahagia mana ni kakkkk??

8 Komen:

My's itu aku SyanG... said...

mesti yang tembam2 kit 2 hahhahha

Dayu said...

hahaahahah
bila gambar2 gini masuk FB, mmg huru-hara
penuh ruangan komen tu
tp mmg mengusik kalbu lah..smua memori kuar

green apple said...

hey, akak pun join dikir barat dulu, jadik tukang karut lagi. tu yg sampai skang dok mengarut merepek je kat blog.

nuni said...

Korang pecahkan bonang caklempong aku!!!

GreenJade said...

hehe mmg kngn menusok2 qolbu nih

of kos yg tiut2 mmbam2 tuh hanie kans..kans...hik hik hik

[ Hanie ] said...

mys:
tu bukan sikit namanya tu :D

dayu:
tu la dayu...pandai dorang ni korek2 gambar yg penuh nostalgia ni...abis komen tak caya itu adalah diri sendiri keluar haha :D

kak d:
haa patut lar!! patut ade je idea kak d utk menulis blog :D haa sile tempek sikit gambar tukang karut tu kak d..teingin jgk nengoknya :D

nuni:
ouhh bukan aku huhuu. org2 laki yg ganas2 tu kot... :D

kak jade:
errrr haa yg pipi londeh mcm apam tak siap tu lah hikhik :P

anil lutaze said...

waaa...hanie sgt terrerr

[ Hanie ] said...

hehe, zaman muda2..bolela kot :P