Monday, December 21, 2009

Dah sakit gigi la pulak!

aritu sakit pinggang
sekarang kesengalan dah tak berapa nak rasa, melainkan secara sengaja membuat aksi-aksi yg agak membahayakan seperti mengangkat benda berat dan excersise melampau!
jadi Puan Hanie..silelah beringat2 ye
tu pun, hari khamis lepas terjumpa Panaflex



imej dari sini
hasilnya, sangat berkesan!
aku tampal dua kali jer..ni dah baik
berangin mcm bubuh wicks je rasanya
ni pun ade lebih lagi...dalam satu pakej ade 2 keping
sekeping tu boleh di potong 2, takdela membazir kan

arini rase pulak kesengalan di gigi geraham belakang belah kiri
asal ketap gigi atau mengunyah
akan rase mcm ngilu jer..haa sudah!
lepasni kurang la kot aktiviti makanan masuk ke mulut kan?
bolelah diet kan?
nak kunyah pun kena kunyah sebelah bahagian mulut je...
ehh?
ni baru aku perasan dah terperabiskan setengah botol Jacker potato crisps berperisa Barbecue yg letaknya sedang elok di tepi laptop ku ini....
musnah edisi diet aku

6 Komen:

iTaSaZmIn said...

hanie,
meh dtg klinik gg akak ita.. leh dpt diskaun!

ehe, promo sgt! :-p

farah fatihah said...

berkesan ye koyok tu?

s.c.h.u.l.t said...

haha. musnahlah diet. samela kita T___T

Quiyah & Hasrul said...

huih, doktor gigi kasi komen.. ahah..

tu gigi bongsu nak tumbuh tak hanie? huhu, i dulu tak sakit, cume i demam, i tak pasan.. tau-tau masa gi routine check up, doc ckp i dah ade gigi bongsu.. terkejut i masa tuh..

dialicious said...

hanie pregnant kot!org kata kalo pregnant sakit gigi sbb baby tarik nutrient mommy nye.kalo betol tahniah!sbb diah ni dh ketinggalan sket blogging ni..lepas post entry je cpt2 kene logout.hahah

[ Hanie ] said...

ita:
hehe, tq tq..baru teringat :D kalau dah teruk sgt...nanti hanie roger ita ;)

farah:
nampak mcm berkesan farah :) tp tatau la..dlm mase yg sama, kene tido tempat yg rata jgk kot :D

schult:
hehe tu la pasal, mkn tetap makan, mcmmane tu? :D

quiyah:
erm, tp mcm gigi bongsu dah slamat tumbuh dah. heheh. die bukan mcm nak tumbuh gigi..tp mcm sengal2 gitu bile kunyah :D

diah:
haaa...i dpt komen u ni diah, buat i nerverssss! betul ke? huu
AMIN di atas doamu itu hehe. ooo takut kantoi yer? hehe