Wednesday, November 11, 2009

Sila Betulkan Tempat Duduk Anda

Takda ape nak updet.
cuma nak kongsi yang ini





HUuuuUUuuu
tolong!!!! tolong!!!
tetiba rasa nak korekcek idung sepanjang masa!
eeeiii geli!

betul ke pesakit resdung yg kronik...mcm ni jadinya?
Nauzubillah


p/s: Tgk sekali, boleh gagah lagi. Masuk yg seterusnya...adoii!

9 Komen:

ungu violet said...

hush, takutnye!
saya pun ada resdung, tapi tak kronik kot?!hehe

GreenJade said...

errr ngeri seyhhh

mirwana said...

salam,

meremang tgk...tapi betul ke camtuh bendenyer resdung tuh...dah macam maggot jer tgk...alhamdulillah xder resdung smpi camtuh....

p/s: nak tgk maggot kuar dari kulit manusia o haiwan? taip botfly kat youtube....hehehehe....

NURUL said...

takut nak tgk

[ Hanie ] said...

farah:
hish, harap nya tak begitu ye farah ;)

kak jade:
aaa tu la. Lena tido tak? bole mkn tak lepas tgk tu? :D

mirwana:
maggot tu ape eyh? Huuu, seram je dgr u cerita keluar dari badan. Kang tak lena tido plak dok bayang bende2 tu keluar mase tido huu :P
anyway, thanks for sharing eyh. Kalau ade ketabahan,akan try cari. Slalu suami yg suke tgk bende2 pelik mcm tu :P
nurul:
hee kalau lemah semangat, takyah tgk la nurul :D

BuTtErFlyInFraMe said...

ngeri tak video ni?? takut plak nak tgk...mesti ada ulat-ulat...seramMm!!

[ Hanie ] said...

hee, agak ngeri la jgk :D

fazlinil irma said...

ouchhh.. geli tp tengok gak. sy rasa semua org ada resdung cuma serius dgn tak saja. sbb resdung ni makan dalam. ( kalau tak silap sylah)

tu pasal ada org muka licin cantik tp sebenarnya ada resdung jgak.

itu sbb kita disunatkan memasukkan air ke dlm hidung dan mengeluarkannya kembali. inilah hikmahnya yg kita jarang nak praktikkan termasuk sy. bila ingat buat. bila nak cepat lupa. :D

xeea said...

euwwwwwwwwwwwwwwwwwww!
meremang laa hanieeee.
cannot go.
erk.