Monday, November 9, 2009

Dulu Aku Kaki Bola..Sekarang Tidak Lagi

Hahaha tajuk macam frust menonggeng jer MU kalah?
ehh..dulu aku memang peminat MU, di zaman-zaman ex-boyfriend aku iaitu David Beckham masih ade kat MU..memang hantu lah sokong sile-jgn-muntah
Sebab dia ade je la kot aku tgk? ahaha.
ok ape, at least aku minat la jgk..walaupun sampai sekarang kalau tgk bola, aku masih tak dpt kenal pasti mcmmane dikira offside itu! bebal sungguhkan?
sekarang tidak lagi...pemain2 nye pun aku dah tak kenal
adik2 aku je peminat tegar M.U
kalau ade perlawanan MU kat T.V
siap la tiga beradik tu pakai jersi bagai cuma tak pakai stokin dan boot je.
tinggal tunggu signal je nak suruh masuk padang...
tapi bila kalah? sensorang muka monyok :P

time dulu selangor still kuat pun, aku follow jugak ok
gile nak nangis la kalau tgk selangor kalah...punyalah frust...
sekarang? aritu ade piala malaysia pun aku bole tatau :D

mase aku belajar dulu, aku dan kawan2 tinggal bersebelahan dengan rumah bujang lelaki.
bila musim world cup memang bersemangat sungguh..
Kami2 ni....cuba bagi tgk bola...
org tak masuk gol pun bole riuh-rendah..
Ade satu mase, memang ade perlawanan yg terhangat la mase tu..
kami pakat cuba diamkan diri, sepatah ape pun takde bunyi riuh pun dari rumah sebelah mase tgk bola tu. Dorang takde perasaan ke bile tgk bola???
hahaha...rupenye suara kami lagi kuat dari dorang, rumah dorang riuh bile ade gol je...
rumah kami riuh sepanjang perlawanan..
bola keluar padang pun nak jerit :P
Memang meriah lar, tak caya tanya cik wina & cik nurul :D

Bila world cup seterusnya ni?
Aku nak bertepuk riuh dengan suami plak nanti

7 Komen:

wiena said...

ya...btol btol btol....
bukan football game aje...masih ingat piala thomas yg kita tgk...jiran sblh jerit woiii..diamla!!!
hahahahaha...klakar je bila ingat...

aiesya said...

hahahaha...lawak please!
org mmg seadanya tak suka tengok bola..rumah pun takde sports chanel. tapi tahun depan ni world cup, ali nak pasang..

ckp kat die soh tgk kat luar jer ngan member2..lagi happening..lagipun ade baby nanti asek terkejut jer bapak die dok jerit sorang2..hahahaha... ;p

Nariko said...

yes, world cup coming soon bulan 5 thn depan kot tak salah. silalah buat warm up voice dan humming utk bersorak

xeea said...

haha
ai penyoking kuat senegal mase world cup suatu mase dulu :p

fikaryna79 said...

zaman blaja ader maser gak nak stay sampai pg tgk world cup..sggp g kedai mamak kat taman u utk join tgk bola ( maser 2 suka bangat arsenal )skang tidak lg..nanti da kawen lg xde maser agknyer..huhu..

NURUL said...

fanatik dgn arsenal team. go gunners :)

[ Hanie ] said...

wiena:
haha ye ye, ingat yg tu jgk. Bak kata kalau setaman tak dgr suara kite, tak sah dan sgt sunyi sepi. mane nak happening mcm tu kannn? haha siap gado dgn org sbelah ketuk2 dinding, haha sgt masam-masam manis lah :P

aiesya:
hahaha kelaka la, adoi nape tak minat skali aisyah? hee betul tu, tekejut2 dibuatnya, kang tak bole tido plak maknya :D

nariko:
hehe thanks for the info. Yer, harus persiapkan anak tekak utk berlawan keriuhan nanti :D

xeea:
erk, haha, peminat bola juge yer :D
skrang sokong mane pulak?

ryna:
hehe, yela, lagi2 kalau jumpe geng nye kan? :D hehe, bole je, dah kawen tgk dgn suami pun best :D

nurul:
wahhh, cayalah nurul ;)