Thursday, October 15, 2009

Terima Kasih Kalian!

Terima kasih banyak2 kepada ucapan2 dan komen di entri sebelum ni.
Nak aku reply satu2...byk la pulak :D
Terima kasih yer
Kami dah agak ok.....
Balik semalam, terus pegi beli sekor lagi di tempat yg sama
Terubat jgk la kesedihan kami tgk kelibatnya daripada dok mengingat Mojo tu kan

Sebijik, sejenis, muka & bulunya pun iras-iras yg sama
tapi lebih lembut dan tak agresif :)

kami bukan apa....kalau dibiarkan si betina tu sensorang tanpa teman, nanti bile dah ade teman dia taknak plak. Bergaduh jer
abislah projek kami....
projek murni utk membiak hamster hahaha
Tgk semalam, dorang dah ngam...cuma Coki malu2 kot mula2 ni
Ouh yer, yg baru namanya Sumo neh suami yg beri nama jgk
sebab badannya debab mcm aku...tu yg Sumo tu

Taknak letak gmbar Sumo dulu...
kang jadi mcm sebelum ni...terkilan aku.
Dah fobia jadinya

pertanyaan pasal hamster kami yg dulu2 ...pun tinggal sepasang...
tinggal anaknya jer...Lulu & Cici

okla...ni tempek gambar lain la pulak..
Asik hamster jer, berbulu-bulu mata dibuatnya :P


Entri penuh di Fuzuri Design


7 Komen:

NURUL said...

hanie..dah ada sumo ye. jaga sumo dan yg lain2 baik2 yeah. makin cantik hasil gmbr :)

tentang dhila... said...

wahhh hanie dah ade sumo...terubat sedih yer...nice pic

buah hati nya.. said...

bagus la dah ader pengganti..hehe..dah hepi balik kan..

sabby said...

yay..dah ada baru..tapi sebenarnya sab takut dgn hamster...pernah kena gigit..and sgt sakit...

♠ y.a.n.i.e putrajaya ♠ said...

sumoLAH

ehehhehhee.....

cantek gambaq kawen itu

lalalalalala

cik eja^_^ said...

kak nanie :)

cantik sangat gambar tuuu...

macam nak kak nanie je nanti hehe

[ Hanie ] said...

nurul:
hee tu la, tiap kali sblom tido skrang ni, pastikan balangnya terkatup rapat, taknak berulang lagi :) TQ nurul, kami masih belajar ;)

dhilla:
hak2...itulah, TQ dhilla ;)

buah hati nya:
hee alhamdulillah, dah ok skrang :)
TQ

sab:
yey!
ouh yeke. tu la, hanie pun fobia kalau kene gigit, nasib baik tak penah...yg garang2 hanie tak pegang pun...kene pastikan yg baik je baru hanie pegang :P

yanie:
hahaha betul2, sumolah!
terima kasih daun keladi cik yanie :) slamat deepavali

cik eja^_^:
hik...TQ eja, ni gambar2 suami yg ambik :)