Thursday, September 24, 2009

Nak updet sikit


Hari raya pertama tak sah kalau agenda bergambar tidak digunakan secara berleluasa :D
Gambar bersalam, gambar berdua, gambar famili..
semuanya seronok ambik port

Ni tgh bercuti lagi....
masih byk agenda tak terlaksana..
nanti aku sambung dgn entri2 berbau lemang, nasi impit, rendang, kuah kacang dan makanan-makanan seangkatan dengannya
perut ini juga telah membesar dengan jayanya
benci betul! huuu
bila makan tak beringat, apa depan mata, semuanya nak cuba
takpelah, raya dua kali setahun...pasni diet OK?? hahaha misi bersama suami akan dimulakan selepas raya :P

kepada yg telah mula bekerja, selamat bekerja yer, buat keje leklok :P

10 Komen:

Luv like this.... said...

gelak2 sorang2 tgok korang posing2..neway hanie salam aidilfitri untuk hanie n hsben ok!!mkn selagi bole..pastu belasah teh orng kmpung..ha ha ha

Yot | is | Yati said...

wah...lawanyer baju raya. nampak ceria n meriah gitu

anil lutaze said...

ouh hanie....sayelah tu yg koje...

uhukk

*~ Insan Bertatih ~* said...

salam..awk..boleh sy dapatkan quotation services yg awk sediakan?..urmm..photographer jer ek?..

kalu kat kelantan awk services x?..

email sy:areca_albatross@yahoo.com

tQ..~~

Wanie-san said...

wa....sgt chantek!shuke nengoknye!

ungu violet said...

wahhh cantiknya gambar raya dia!!!
mentang2 kamera mahal!hehe :P

[ Hanie ] said...

Luv like this:
haha insyaallah, skrang dah ade kesedaran sikittttt :P

yati:
hehe terima kasih, baju tu dinamakan, baju last minit jumpa di jln TAR :D

anil:
ouh anil, awal kamu masuh keje yer. Emm takpe2, raya kat opis pob buleh juge ;)

Insan Bertatih:
mekaseh :) saya dah emelkan nya

wanie:
mekaseh :D baju pun sampai renyok2...huu

farah:
muhehe, jenuh berposing pagi tu :P

GreenJade said...

voww!! sgguh ceria karer baju raye mereka laki bini itu..i like it! :D

posing yg sgguh ceria & somel ;)

modusoperandi111209 said...

comel laki bini nih!

[ Hanie ] said...

kak jade:
haha, brape shot ntah, baru menjadi adegan2 terlampau ini :P

modusoperandi111209:
hee mekaseh :P