Thursday, September 3, 2009

Final Destination Movie Series



Siri-siri final destination memang aku tak pernah missed tgk.
Walaupun tak semua aku nontonnya di wayang, ade CD/DVD pun layan.

Siapa yg minat cerita-cerita ni, mmg setuju dengan aku...
Memang best!

Arini dah keluar yg baru, Final Destination 4 - The Final Destination
Ini yg terakhir aku dengar2..
Harus pegi nonton
Nak jerit2....nak tutup mata bersama-sama suami :P
Suami pun tak kurang hebatnya jgk menjerit kalau ade adegan2 suspen :D
Dia pun peminat cerita ni jgk

Cerita ni kalau takde adegan yg dipotong, mmg real sangat.
Aku paling suke Final destination 2, yg dekat jalan raya tu.
Yg rollercoaster tu, kurang sikit...
Harap yg 4 ni, tidak akan mengecewakan lah yer:-)

Trailer Final Destination 4





20 Komen:

QuEeN Of 2 Heroes said...

yg ke4 da kuar eh....harus gi tgk nih..
saya pun follow siri2 sebelum ni...memang best! :)

Liyanaroxx said...

yeay!tak sabar dah nak tgk citer nih...one of my favourite gak nih!=)

cikTari said...

saya pun tak sabar nak gi tengok.. wiuw!

honeysour's blog said...

saya juge peminat cerita ini...
mmg mengerikan yang no 2 tu kan...

::zAsyikein:: said...

samela..taksabar nk tgk!!..
aksi2 mengejut bersama suami..
KONPOM..tangan nyer menjadi mangsa kucubit2 nnt...ehehhe
yup,kein pun suka FD2..yang kayu balak tuh jatuh.perghhh real2.!!

eh puasa2 nie tgk wyg??hehehe kurang pahala makcik..kehhehke..

takpe tgk midnite lepas terawih..pastu terus gie sahur..ehhe

tentang dhila... said...

mcm best je...harus pi tgk..

Wanie-san said...

mmg best final destination ni!xpenah miss!trailer yg ke 4 ni pon cam seram je..salam kenal~

m@Ri@ said...

skrg dah kurang tonton wayang..suami dah kije shift...sgt tak best..beli cd jela kot nnt..huhu,...

Durruz said...

i dont dare to watch dis.

dah tak lalu tgk adengan ngeri, seakan fobia. nanti mesti terbayang2 jd kat diri sndri.takot~

atiQah adNan said...

takot ar nak tengok movie ni..
tak berani..
tak cukup kuat..heheh

newlifenewbeginning said...

i tgk takat final destination 2 pon dah cukup la..huhu takutt..

puan.farah. said...

saya tak suke tengok cerita ni..selalu fail habiskan tengok kalau donlod..saket jantung!

marryme said...

ive never missed the previous series. takut gila tapi nak jugak tengok. confirm angkat kaki kat cinema nanti. hehehe.

Nariko said...

wah.. promo baik ni.. i plg suka 1 and 2.. 3 kureng sket.. jom tgk 4!

ungu violet said...

saya pun suka FD2. sekarang phobia tgk lori balak kat highway..

wiena said...

wahhhhh...sudah mau pigi tgk ka...ingat lagi kita beli dvd n tgk sesama.. haha..apekahhh..jerit x ingat jiran sebelah ye. hahahahaha...

Fatt.Nazz said...

g tgk cpt..kite g tgk FD4 ni yg 3D punye..lg best tgk yg 3D cuz bnde2 yg tercampak tu sume seakan2 tercampak kt kite..siap mengelak lg tu..wt malu jek..yg kali ni punye byk isi perut terburai..hehehe~~

[ Hanie ] said...

To All
Saya sudah pergi tengok!
Mmg best dan mengerun/menggeli/meloyakan bagi yg kurang tahan dgn adegan2 18PL itu huuu. Tapi tgk biase punye je...kalau 3D sure lagi best..tp tiket mahal sikit la kan 3D tu :D

Fatt.Nazz said...

hehe..tiket mhl sket yg 3D tu,tp best..hehe..plg loya bile tgk yg isi2 badan terburai..yg kt pool tu,uwekk..yg pmpn tu kne lenyek dgn escalator tu gelinye...huhu~

[ Hanie ] said...

haha tu la...bab2 tu yg kite pun terjerit lebih tu, tak hengat dah org keliling sebab dorang pun lg over :P