Monday, July 13, 2009

Sukar Nak Percaya, MJ dah takde

Aku dapat berita kematian MJ ni, masa tgh duk membuat persiapan kenduri menyambut menantu di Johor. Suami aku yg baru balik dari Dewan, tetiba bersuara,"
"Michael Jackson dah meninggal"

Aku yg tengah kemas2 rumah, terus jerit..
"Haaaa betul ker? Tipu arrr awak nih, hishhh"

Masih tak percaya tu.
Dia kan muda, mane boleh mati..bole? Alasan yg sgt tak munasabahkan?

Bila dah dgr berita kat TV, aku masih separa percaya.
Lepas dgr berita kematian die, aku takde mase nak review citer2 pasal dia sebab sebuk membuat persiapan kan.
Aku ni, kalau ade artis2 meninggal ke, suka bace-bace kisah2 mereka balik dlm surat khabar atau ape saje. Tapi tang MJ ni, agak lambat aku review.
Ada yg mengutuk, ada yg menyokong.
Ntahla, tapi aku tetap admire lagu2 dan persembahan beliau. Sgt superb!

Last-last, utk memperingatinya...
Kami berdua melayan youtube video2klipnya...jadilahkan.
Sangat best lagu2 die rupanya...
Cuma aku kurang setuju sgt die membuat pembedahan plastik tu.
Kalau lah aku jd kawan baik dia, takde de aku setuju die nak nyeksa diri bedah2 tu....baik die blanja aku Neverland lagi satu, lagi berfaedah! hahaha
Kalau die berkulit hitam sekali pun, sure, die tetap berjaya.

Kepada MJ, anda tetap Legenda.




Suka betul dengar lagu ni....sure kepala aku joget2 sekali!


p/s: Tak percaya lagi....

2 Komen:

dialicious said...

tuler..dlm CNN ckp die sbnrnye burn 1 badan in one accident during the Pepsi advert dats y kene operate muka.hidung dia patah time jackson 5 lg..kesian dia kan asik kene kutuk2.eheheh.tp mmg overdo la operation tu

[ Hanie ] said...

tu ar pasal. last skali tgk muka die, mmg sgt pelik, seram pun ada :D