Monday, July 20, 2009

Sebulan Sudah



Rasa baru semalam melihat mukanya berdebar berjabat tangan ayahku waktu hari pernikahan itu :D

Tup tup, dah sebulan aku bergelar isteri.

Hishhh cepat betul masa berlalu. Alhamdulillah.
ramai yg tanya, mcm mana life sekarang?

Jawapan aku, biasa2 ajer :D
Seronok, gumbira, manis, masam..semua la ada.
Sedangkan lidah lagi tergigit kan.
Lagi2 la kami yg baru nak mengenali hati budi yg sebenar :D
Hanya doa yg mampu dipanjatkan agar ikatan ini sentiasa di limpahkan rezki dan keredhaanNya.

Kepada suamiku,
Saya amat menyayangi & cinta akan diri awak...
Awak tetap yg paling handsome dalam hati saya tau.
Bukan ashton kutcher, mahupun Shah rukh khan :P

10 Komen:

NURUL said...

semoga perkahwinan kamu berkekalan ye :)

.mS.hUnNy. said...

cepat jer ms berlalu kan..kejap jer

hanim said...

sebulan dah? erkk, erkk.. maknanya sy pun duk goyang kaki dah sebulan nih! haha

selamat menempuh alam berdua:)

[yAN!e][pUTraJAya] said...

TAHNIAH dear....

masih terbayang2 daku mencuit bahu mu di pelamin....hehehe.....

tentang dhila... said...

alhamdulilah..sudah sebulan kamu. moga berkekalan ke akhir hayat. masih lum terlambat sy ucapkan selamat pengantin baru...:)

[ Hanie ] said...

nurul:
mekaseh nurul, anda pun begitu :)

ms hunny:
tu ar...kalau bole pause masa kejap..mmg dah buat :P

hanim:
hehehe haa sedar2kan lah diri kembali :D

yanie:
hahah dgn muka tidak percaya kan? :P

dhila:
TQ dhila, amin :)

GreenJade said...

cpt kan ms berlalu..

moga berkekalan & bahgia ke akhir hayat..terase mcm br smlm nengok Hanie bersanding hehe :)

ieja said...

ai hanie..semoga bahagia itu kekal hingga ke akhir hayat.. amin..

anil lutaze said...

saya juga!!! weeee

[ Hanie ] said...

kak jade:
hehe mekaseh. Auwww, tu ar, masih terngiang2 lagi kan :D

ieja:
thanks ieja, amin :)

anil:
heee tahniah anil :D