Wednesday, July 8, 2009

Saya Rindu Mereka


Tiba-tiba teringatkan mereka. My beloved family!
Banyak jasa dan pengorbanan mereka selama ini khususnya utk menjayakan majlis aku tempoh hari.

Duit, masa, idea, penat lelah...argghh semuanya tak terbalas.
Kami doakan, kalian semua bahagia, dimurahkan rezki dan sentiasa di berkati-Nya.

Series...
Aku rindu :-(




10 Komen:

hanimndroid said...

perasaan menginjak ke alam marriage agaknya. boleh balik hjg mgu kan... jgn sedih2 ye. tepon pun boleh. webcam ker, hikss

.mS.hUnNy. said...

br jauh kejap dah rindu dah?
kite yg dah biase merantau ni lagik la rindu..

nurulzia said...

hanie..congrates for ur wedding..

m@Ri@ said...

nnt cuti balik umah peluk diorg lama2 tau..me pun rindu family ni..hom blk kg..=)

Jehan Najib said...

huhu... sebak :(

@yue said...

kl---s.alam bkn jauh yang...

[yAN!e][pUTraJAya] said...

rindu orang aloQ staQ.....
=(

::zAsyikein:: said...

sindrom pengantin baru...ehehhehe betul tak tipu....ehehheh

anil lutaze said...

alahai...cedih lah plak...jauh ke hanie??? nsib saya dekat...tp ttp rindu kannn

[ Hanie ] said...

hanim:
heheh tu ar, bukannya jauh pun, tp 'suasana' tu dah berlain kot, dulu bole bermanja2 dan rilek2 aje di rumah tanpa segan silu w'pun slalu di bebelkan heuhue :P

m.s hunny:
haha ni rindu lain ni, Tu mase bujang mmg merantau jgk, tp bile dah kawen ni...lain pulak rasanya. Mcm dah lama tak balik raya gitu bile tibe waktu nak raya..boleh? :P

nurulzia:
heee TQ babe :D

maria:
hehe tu la, sejak kawen ni rasa kasih syg tu makin tebal terhadap mereka. Agaknya dah dpt rasai mcmmane membina keluarga kan?

Jehan Najib:
heee tau takpe :D

kak ayue:
walaupun bukan jauh mana kak ayue, tp kalau dulu dah ari2 bersama dorang, lain jgk rasanya :P haha tetibe jd homesick :P

yanie:
sian kamu yanie, kalau hanie la jauh mcm sampai aloq setaq baru2 kawen mcm ni, isk2...mau rasa nak loncat2

asyikien:
haa kami dpt rasa jugak kan dulu? huhu

anil:
hee jauh tak brape jgk la anil, hanya di shah alam :D pun ttp rasa begitu