Monday, June 15, 2009

Telinga Aku Berdengung sebelah!

Dari pagi tadi aku tak selesa...telinga sebelah kiri aku berdengung!

Aku dgr org lain ckp pun dah mcm dalam gua je effectnya..belum lagi aku jerit pulak.

Hishhh...
Kalau sampai hari nikahku berdengung mcm ni, mau ayat yg terkeluar,

Tok kadi: Aku nikahkan akan dikau dgn..........
Tunangku: Aku terima.........

AKU: Copppp..lagi skali boleh? Saya kurang dengar lah Tok, Telinga saya berdengung


Apa punca dan mcm mana cara nak hilangkan eyh? atau ade ape2 pentanda?

7 Komen:

@yue said...

bwk² lah servis tinge tu..

fara said...

msk air tyme mandi ke?

ayuech said...

hahha.. hanie.. mcm2 la ko ni..
sorang lg nak kawin.. tinggal aku dah ni.. tik tok tik tok..huhu

wiena said...

hahahaha..aiyak laling...tok kadi nanti tanya...apa pasal lu talak dengar ini hari...lu manyak bikin wa susah kena ulang lagi....:P

[yAN!e][pUTraJAya] said...

pi cek doc...
hehhehe.....

GreenJade said...

huikh...

suhu bdn mu over-heating tuh.. jage ksihatan okes..udah dokat tuh..

[ Hanie ] said...

kak ayue:
hahah hari2 duk kasi korek :P

fara:
simptomnya mcm tu, tp rasanya bukan :D

ayuech:
hehehe ko yg paling bungsu la nampaknya yer, sile lah cepat2, best woooo nak kawennn :D

wiena:
hhahaha sgt kelakar, org slalu ulang sbb silap, ini ulang sebab tak pengantin perempuan tak dgr :P

kak jade:
ouhhh yeke? tak demam pun? gagaga