Tuesday, June 2, 2009

Bagi diri ini..terasa waktu sangat pantas berlalu!

Waktu mengirim kad-kad kawen ke pejabat-pejabat lain, ada dengar2 yg berkata,
"Ouhhh lambat lagi..insyaallah akak datang"


Ape kak?
Lagi sekali?
LAMBAT lagiiiii??

Nak saya ambik kalkulator?

Angka dihadapan bagi hari telah bertukar kepada 1..bukan lagi puluh 2 lagi...
Hanya 2 kali hari minggu sahaja lagi...untuk bergelar isteri...
Hanya tinggal beberapa jam, saat sahaja lagi...

Tiada yg lambat lagi bagi diri ini...
masa yang ada dah semakin sempit sesak nafas..

Spa belum pergi...baju pun belum fitting...kasut nikah belum dapat...
Walaupun stress, tapi berat badan tak turun-turun jgk!

Banyak benda yang kecik2 tak tersetel lagi ni...gegege.
Nak tidoooo je boleh? Memang sekarang rasa selalu mengantuk je pun!


untuk mengubat kekusutan kapala...gambar ini pun jadilah buat masa sekarang


p/s: Buat blogger2 yg telah selamat hari besar mereka...tahniah diucapkan...Doa diiringi utk kalian semua :-)

4 Komen:

fara said...

wuhhh..2kali wiken adelah sgt pantas ok.. sabar2, i doakn u dpt handle sebaiknye :)

cikin said...

tick..tock..tick..tock.. dah bis 2 minggu tu..:) moga smuernyer berjalan lancar.. congratss Hanie..:)

myheart said...

same la kite..huhu

anil lutaze said...

Ahak...mcm nak pengsan kan...jom hanie