Wednesday, May 20, 2009

Sudah Selamat Pulang

Wooooo...

Sangat capek guer.

Mcm baru balik Indon plak...padahal Sabah bah ajer :D

Nantilah, kalau ade mood aku sambung citer....kalau takde...tunggu lepas kawen baru cerita huwhauguhuwa.
Nak taip kat laptop ni pun aku dah janggal rasanya. Lagi lah bahasa2 yg nak diterbitkan di sini...lagi berterabur kot. Al-maklumlah, dah kene penangan Negeri Sabah di Bawah Bayu itu kan.

Bila dah sampai sana....nampak muka kami yg dari semenanjung ni pun, dah mcm adik-beradik dgn org sana. Takde beza dah pun! Yang bezanya...kami cakap bahasa lain2...tak paham aku. Dah mcm ayam dgn itik bersembang...last2, senyum2 dan angguk2 saje!





Nampak Ticker kawen aku tu tak? Sebulan lagiiiiiiii. Haiyohhh....

Sila perlengkapkan diri ini sebagai isteri mithali yer cik hanie reminder utk diri sendiri!

2 Komen:

m@Ri@ said...

wah..sudah tak lama tu..debaran debaran..=)

[yAN!e][pUTraJAya] said...

saya sudah dapat kad kawin kamoo....yahoooo...tak sabor2 dah nih nak pi tgk pengantin baru...hehhehe

(^_^)

♣♣ Yanie Putrajaya ♣♣