Friday, May 29, 2009

Rasa macam dah lama tak upload gambar sendiri :D

Rasa macam dah agak lama tak menempek muka sendiri kat sini..huehuhue.
Muka yg makin tembam...yg makin berlengas ni....
Hanya lagi 3 minggu sahaja mahu jadi ratu sehari :P

orang lain sebok pikir posing pengantin...die pegi posing kan diri..huahuhua.


nampak je mcm pro....padahal...ceittt


ni namanya...mengendap sambil memegang kamera :P



last sekali...aksi-aksi biasa yg akan anda lihat waktu kami bekerja :D

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*


usaha tangga kejayaan......di 'tangga' :D

11 Komen:

ungu violet said...

makin comel je nak kawen ni?hehe..

oh photog mmg mcm tu kan, sanggup berbaring nak dapat angle cun!

aLya said...

muke hanie ni kn cam iras blogger chika..kekadang konpius..

Fuzuri San said...

oii!!! gamba last tuh perlu ditapis aa!!!!! huwaa!!

cikin said...

hehe.. samela kiter yer.. muker makin tembam.. huhu..:P

f a i z a h 's said...

smpai mcm tuh ek nk jadi photografer? terguling, terlentang, meniarap...sume kena ek? eheh

m@Ri@ said...

comel..takpe berguling pun janji dapat angle yg cun kan..

Fitriah said...

woww...mmg usaha tangga kejayaan la..hehe..dasat tu..mest dpt pose yg terbaik..hehe

[ Hanie ] said...

ungu violet:
heee..comel tembam ke? tu yg tanak tu..nak selim melim! huehue.

alya:
haa? chika mane eh? hihi pelanduk dua serupa ye

Fuzuri San:
Tak mahuuuu!:P tu pun dah tapis la, kang lagi dasat saya bubuh kangggg..gegege :P

cikin:
tu ar...stresss..kang abis baju tak muat dibuatnye ni..haih.

faizah:
hehe lebih kurang la, nak dpt kan angle yg unik tu yg kena buat mcm tu :P

maria:
hee ye, tp hanie takdela buat extream mcmtu...tetap menjaga tatasusila wanita :P

Fitriah:
hee, teringin nak tangkap dlm air pulak...tp takutttt! :P

anil said...

ahak...kelako plus comel jeee!!

[yAN!e][pUTraJAya] said...

[seri pengantin mai dah]
[he he he]
pic yg bawah sekali....NO KOMEN
hahahha

memang usaha TANGGA kejayaan....cayok2....hahha

[ Hanie ] said...

anil:
anda pun comel :D

yanie:
tang mana serinya tu yer? berlengas mangas je ni..huuu