Friday, May 22, 2009

Jangan Nak Mengada-ngada boleh tak?

Aku dah lah selsema....
Batuk plak tu...
Demam pun ada rasa sedikit ni...

Jadi....
Internet kat ofiz ni pun jangan nak menyengalkan menglembapkan talian.....boleh tak??

Kang ade yg aku sumbat dgn tisu berhingus aku ni kanggg.

Haihhh, sorry, entri pun terpaksa 'sakit' arini.

Nak pergi jumpa doktor, klinik panel tutup alasannn! sebenarnya malas nak ke klinik!

Jadi, agenda pada esok hari nak menerjah Ikea, SSF dan kawasan2 yg sewaktu dengannya...adalah sangat tidak terbaik dlm keadaan berhingusan begini.

Kang tak pasal-pasal org pandang aku dengan pandangan Selsema H1N1!!!


p/s: Harap2, waktu sekarang ni jer lah sakit2 ni....semasa majlis seharusnya sehat dan kuat! :P


5 Komen:

f A r H a N a said...

dun wory dear...cam i dulu reception i ngan hubby beza 1week..so, i demam between reception...tp ms hubby reception, pg tuh trus baek..he he he...

as i know, bride almost demam b4 or during reception..so wacth out!!n take care dear..;p

tRuly tO be mYself 'Qa~ said...

semoGa cepat sembOh!!

anil lutaze said...

saya lah orang yh sangka awak H1N1 tu..haaa,,,jaga2..jgn smpi terserempak saya dmana2..nnti saya pnggil ambulans..hak

m@Ri@ said...

samelah kita...3 minggu lepas..selsema+batuk+semam..so semua pandang semacam je kat kita..sedih2..sob2..

[ Hanie ] said...

farhana:
Ouhhh mmg gitu eyh? perubahan hormon dan iklim dlm badan yer sbb nak kawen? hihi..tu ar, tgh musim kot...kejap panas, kejap sejuk..haih

tRuly tO be mYself 'Qa~:
baiklah...AMIN. TQ tau :D

anil:
hahaha kamu mmg sgt terus terang :P Jgnlah begitu, virus ni berjangkit pd yg mahu kawen seperti kamu juga tau :D

maria:
tu ar kan...dulu2 selsema + batuk adalah biase2 saja, skrang..jgn bwk main dah huu