Tuesday, April 7, 2009

Mood Aku Syahdu Syahdan Arini

Siapa-siapa yg dah tengok filem Talentime arahan Yasmin Ahmad, memang akan jatuh cinta dengan lagu ni. Lagu ni lah yg membuatkan kebanyakkan yg pergi menonton akan mengalirkan air mata...
Termasuklah aku....

Kalau tengok scene semasa lagu ni dinyanyikan...memang lah, syahdu!

Pergi tengok lekas cerita ni....aku tempek youtube nya je kat sini...agar you all dapat rasa ape yg aku rasa...sikit :D




Sayu terpisah
Hikayat indah kini hanya tinggal sejarah
Berhembus angin rindu
Begitu nyamannya terhidu wangian kasihmu

Hujan lebat mencurah kini
Bagaikan tiada henti
Kaulah laguku kau irama terindah
Tak lagi kudengari
Kau pergi...pergi

Sepi tanpa kata
Terdiam dan kaku tak daya kau kulupa
Apapun kata mereka
Biarkan kenangan berbunga di ranting usia


Nak Nangesssssssss! :(

3 Komen:

mieza said...

kalo lagu aizat confirm best punya la..i ada satu album mp3 aizat hehe..tp tanak dgr clip youtube tu..nak tgk talentime baru dpt extra feel!

Dayu said...

tak berkesemptan lagi nak tonton
bila nk tonton??
tiada msa je rasa
ni pun dah terkejar2

hidden.wing said...

*tetibe syahdu jugak...* hehehe.