Wednesday, April 1, 2009

Jangan Terkejut Kalau Jumpa Aku Arini Begini!

StreessSSSsssss wooooo!

Update!!

Ape kehe lah minah ni duk bubuh gambor lanun kat atas ni kan? Terkena sampuk ape la agak tu yer?



Dari pagi aku duk tenyeh mata belah kanan aku macam ada benda yg masuk. Cuci2 contact lense ingat boleh ilang. Pakai balik...terasa lagi.

Aku keluarkan balik...cuci...masukkan balik. Rasa ada benda lagi!

Kali ketiga aku cuci dgn menggunakan air paip sahaja yg mana solution lense tu mmg takde kat opis ni, main redah pakai air paip jer sebab aku dah tak tahan mata aku sakittt!

Then, TERKOYAK!

Lagi setengah hari lagi kat opis ni...ingat mcm nak balik jer. Hidup tanpa penglihatan yg jelas adalah amat tidak SELESA!

Tu yg aku dapat idea buat mata macam lanun tu...rasa lebih baik dari pandang benda dengan satu mata jelas...satu mata lagi kabur. iskkk

Ok tak cadangan aku tu?


11 Komen:

ungu violet said...

heeeeeeeeeee...menyeramkan!
relaks ya hanie, take a deep breath :D

Mrs. Amie said...

hik hik...sian!

xeea said...

pergh.
gila gamble guna air paip.
hati2 cik hanie.
awak tu nak kawen.
ade pulak jadik pirate bride pulak nanti :p

:MiMiEyiNHeRdArKwORLd: said...

ok!

The Mrs-Bride said...

huhuhu.. guess what? me dah 3 months kot x pakai contact lense nih.. sbb eventho pakai yg baru nye, asyik serba tak kene jer.. rugi jer tukar lense baru.. kejap mata kiri sakit, kejap mata kanan sikit.. end up, now i'm wearing my glasses againnn.. tatau laa bila nak start pakai lense balik.. haih.. u take care... :D

fizz said...

uwwaah. bole bayang camne seksaan itu.

m@Ri@ said...

kelakarla hanie..mesti ramai terkejut nanti..

Ecah said...

wakakakakakakak(gelak sambil guling2) leh la ko jd mrs pirate lepas ni hanie.. comeii ape.. tetap anggun tawww!!! :p

[ Hanie ] said...

ungu violet:
hihi yer yer, tp seksa yg amat tau..mmg serammmm! :P

Mrs. Amie:
sian eyh...suke eyh? huuu :D

xeea:
sebab2 menggunaka air paip itu adalah sebab terdesak. Tp selepas menggunakannya baru terpikir boleh guna air mineral atau yg lebih baik. kuikuikui. Takpe, mmg tak pakai dah pun lense tu lepas tu..terus terkoyak :P

syamiey:
baiklah... :D

The Mrs-Bride:
hohoho...buat takat ni, takde byk sgt masalah. Slalu kalau rase tak selesa, cuci terus dah ok. Ni tah ape he nya pun tatau. last2 terkoyak, terdiam dibuatnye huu

fizz:
iskk..tu la. Seksa sampai ke pukul 9 mlm rabun sebelah.hehe.

m@Ri@:
haha, terkejut tu satu hal...Tp tu la..semlm mmg nak tgk bende kene kenyit mata sebelah nk bg jelas. Huhu. Sape yg terperasa kite terkenyit tu...harap maap aje lah ye :D

Ecah:
cess anggun kah? hahaha kalau heronya orlando bloom...layankan ajer :D

[yAN!e][pUTraJAya] said...

haih..
tak elok cuci pakai air paip...
lain kali cuci pakai klorox...
terus clear bijik mata tu

hahhahaha

(^_^)

♥Yanie Putrajaya♥

*********************************

[ Hanie ] said...

tu bukan clear lg cik yanie...mau buta mata ku ini hihihi :P