Tuesday, March 31, 2009

Ku Telah Jatuh Cinta...................LAGI!



Opss....jgn nak gosip2 hangit ok....You all tgk gambar kat bwh ni!
























Gambar dari sini


Aku mahu..mahu..mahu ini!

Taktau la..kenapa aku jatuh cinta dengan Iphone ni...

Adakah sebab telah berniat utk menukar telefon yg bakal menjengah usianya ke-2 tahun? Atau kegatalan halwa telinga ni nak merasa kecanggihan teknologi yg lebih jitu & canggih? Atau nak memuaskan nafsu utk memiliki handphone yg boleh touch screen mcm  gajet di atas?

Ouhhh semua di atas!!! kot :P

Tu nampak tak berapa application bole masuk dlm tu? Kalau aku la agaknya....mau 20 000 tu pun, aku masukkan Game jer, pelbagai rupa, bentuk dan jenis. Haha makin tak buat keje lain la aku kan?? :D

Serius...
Asal aku nampak jer orang sekeliling yg duk belek2 Iphone, sure aku jeling2...Nak ajer aku tanya, itu dan ini. Sampai dorang pun perasan kot aku duk jeling2...ingat aku nak curi ker hape? hishh

Aritu pergi Sunway Piramid singgah kat kedai Apple, dapat pegang pun menggelabah menggeletar ok!

Aku tak boleh cite lebih2 betapa excitednya aku pasal Iphone ni...ni pun hfon aku dah menunjukkan tanda2 protes mcm nak rosak! Haha....pandai ye, tau tau jer kan nak perabihkan duit aku!

Menyampah!

9 Komen:

nurulzia said...

hanie..bole la wat hantaran kan..hehehehe

Suraya said...

sue pon nak gak.. hanie klu beli luar agak2 brape ek?tau x? aritu tgk maxis nyer iphone harga rm1500 tp kene pakai pakej rm100 setiap bulan bonded 2 years..

ungu violet said...

nak jugakkkk!!!!

tapi duet tadakkkkk :(

[yAN!e][pUTraJAya] said...

beli kan tuk cik yanie 1 yer...

hehhehehhe

(^_^)

♥Yanie Putrajaya♥

*********************************

m@Ri@ said...

ngidam gak..tp memandangkan fulus tak mengizinkan..terpaksa kuburkan aje..huhuh..

Luv like this.... said...

ya...sgt la mengancam..rega dia pon leh tahan..

[ Hanie ] said...

nurulzia:
heee...ye tak yer :D Tp mcm tak dpt jer...kang tunangku mintak lg canggih..pengsan! :P

Suraya:
hurm tu la..kurang pasti. Nak kene servey lg sbb mase tgk kat piramid tu, tak tertgk la plak harganya...sebab tgh gelabah kan dpt pegang masetu huu

ungu violet:
hee samolah kita. Berangan dlm mimpi jer la dapek ni ha

[yAN!e][pUTraJAya]:
hamboi...tinggi sungguh cita2 murni mu itu cik yanie yer :D

m@Ri@:
haha btul2. Kang ada yg tak dpt iphone, cover iphone nye pun jadi kang

Luv like this:
hehe tau takpe. Kalau tingin sgt nak beli...kene tunggu harga jatuh, tp entahkan bila nye tuuu :D

Ecah said...

uwaaaa!!! cah pun nak jugak!! psssttt!!! mintak kat abg askoke lak.. muehehehehe.. PANG!!! *kelepek!!! adesssss!!!

[ Hanie ] said...

hehe...sile2. Dah dpt, kasi pinjam sini yer cik ecah :P