Wednesday, March 4, 2009

Bila Dia Dah Tahu Rahsiaku

Bila soal bab makan..aku adalah manusia yang akan memberi siapa2 yg ingin merasa hidangan aku yg didepan mata, terlebih dahulu..sebelum aku menjamahnya :D

Tak kiralah, parents ke, kawan-kawan ke...tunangku ker, kalau sama-sama nak start makan...aku akan bagi mereka rasa dulu.

Takpe, biar aku yg makan kemudian...janji dorang tak makan sisa aku dulu huhuhu.

Tapi tunang aku dah pandai sekarang...bila aku offer dulu...dia duk iya-iya kata taknak...lepas tu, tunggu japppp lagi satu suap yg terakhir sekali nak masuk dalam mulut ni...die bole cakap macam ni,

Ayat 1:
Tunang kesayanganku: Alaaaaa....awak tak tinggal pun untuk saya!

Ayat 2:
Aku: Awak lapar lagi? Order la lagi....
Tunang kesayanganku: Taknak....nak yg awk makan tu (yakni, makanan aku dah abis pun)

Perasaan aku?

Haruslah serba salah kan? Isk isk isk....Kesian kat dia

Tapi tu awal-awal dulu je ada rasa serba salah....sebab aku dah dapat detect yg die ni saje nak sakat aku....die kuar ayat macam tu lepas aku offer dia taknak, aku terus JEGIL mata!

Takpun.......
Lagi aku nganga besar-besar lagi kasi habis! hihihi

Sayang awak tau? :D

3 Komen:

m@Ri@ said...

ala2...cutenya couple dua org ni..

MyAishah said...

alaaaaaa....
comelnya!!!

[ Hanie ] said...

m@Ri@:
hhehehe...:P

MyAishah:
erk, terimakasih :D hee