Tuesday, February 3, 2009

Lamanye menyepi...iskkk

Ni kes kehilangan Nini aritu la....aku sampai demam, batuk, selsema, ulser mulut dari minggu lepas, sampai sekarang tak elok-elok lagi...haiyohhhh tension!

Nini...manala ekau pergi. Haihhh...

Hidup mesti diteruskan betul? Aku pasrah jer la kehilangan dia.

Mengenai penyakit aku...tah mcmmane aku terdengar radio mengenai penyakit kaki, tangan dan mulut, tiada pengubatnya (mcm iklan dlm radio tu sebut). Macam ada je simptom2 tu kat aku. Sebab kan ulser dlm mulut aku ni. Ke perasaan aku jer?

Dalam keadaan tak sihat tu, aku & tunangku (Fuzuri Design) dapat juga melaksanakan lagi satu tugas ujung minggu lepas. Perkahwinan member sekolah aku dari sekolah rendah sampai menengah, Nurul Saadah & pasangannya Rizal. Congrats dear!! :D

Terima kasih kerna memberi kepercayaan pada kami di Fuzuri Design :)

Ramai jgk ex-schoolmate yg hadir. Aku? Terpaksa menjalankan tugas yg telah diamanahkan oleh Adah. Tak boleh nak bergosips2 mcm selalu dgn yg lain2. Tu pun aku curi2 pergi kat dorang...hihihi.

Ini die sekeping dulu gambar dari Fuzuri Design :D



Dan gambar2 dibelakang tabir...kredit utk Nuni yg telah mengambil gambar2 ini :D

pemegang Flash yg sgt dedikasi :P



tu dia...org duk sembang..die masih concentrate yer :D


thanks nuni utk gambar ini. Gambar dari kami, masih diperingkat editting :-)

dan bersama shila, 6 months pregnant mommy-to-be :)

3 Komen:

green apple said...

penuh gaya memegang flash

[ Hanie ] said...

hehe..gaya ape kak d? Nampak berlengas jer! hishhh

[yAN!e][pUTraJAya] said...

tu dia..
bila cik hanie menjalankan tugas...

(^_^)

♥Yanie Putrajaya♥
*********************************