Thursday, January 8, 2009

Saya Rindu Kamu

Tatau nak updet ape arini...ade entry..tapi dibiarkan sebagai Draft. Tak elok kot pos kat sini.

Haihh...

* * * *




Awak tau tak saya rindu awak?

Saya juga rindu awak yang dulu....

Kembalikan lah DUA INSAN itu

4 Komen:

wiena said...

wuhattt?? kamu rindu saya??? miahahah...kamu tidak rindu sama saya ka...rindu la rindu la...urghhh. (weng mode)

@yue said...

pe kehei ni yang?

[ Hanie ] said...

wiena:
yerrr...juga rindu kamu ;) haik...sudah weng kah? huhu nak the rengkat weng kasi tambah lg ke'wengan mu itu? muhaha

@yue:
emosi kurang stabil...mungkin sebab kepingin mkn MCD! hahah. kan dah kene boikot! :P

[yAN!e][pUTraJAya] said...

saya pun windu kamoo
tp saya malu nak bgtahu...

kekkekek [diri ku dah gatai...!]

sebenar nyer windu kat orang SS19 Shah alam tu..ahaks~

(^_^)

::_Yanie Putrajaya_::


*********************************