Wednesday, January 21, 2009

Boleh Percaya Ke Ni?

Menghilang Ketumbit Mata
Gesel 2 batang sudu. Sapukan bahagian yang di gesel di tempat ditumbuhi ketumbit. Lakukan sekali sehari sehingga ketumbit hilang.

Aku dapat petua ni dari sini dan sini
Apa motif aku post kan entri ni?

eh eh takdela...sajeee je suka-suka kongsikan apa yang aku terbaca kan?





















Yer laaaaaaa...aku kene ketumbit!!! Benci betul!

Dah tua-tua baru nak tumbuh ketumbit...Minaci mane lah agaknyer aku terskodeng ni yer? ilang ingatan kejap :P

Ada ape-ape petua lain tak? Yang atas tu...die suruh sekali sehari jer kan? Aku buat berkali-kali jugak...

Takmo la mata ni besar sebelah...tak GOJES ok? HuuuuuUU

3 Komen:

@yue said...

dh la ketumbit..nk gesel2 lg..x sakit ke nyah?

aisyah said...

potong bawang putih..
sapu air bwg putih kat mata ketumbit tuh..

taktau laa berkesan ke tak
tak penah buat
sakit tuh!!!!

hehehe...
org kene ketumbit mase graduation form 5..
sabar jer laa...

[ Hanie ] said...

kak @yue
buat jer...kang tak terbaik pulak :D Tak sakit pon..cume ngilu rase sejuk! huuu

aisyah:
erk...petua yg membahayakan tu...tak pasal2, tak bleh bukak mata terus :D Anyway, tq aiyah.