Tuesday, January 13, 2009

Aku Pantang Kalau....



Aku pantang kalau.....
Jumpa game seperti Wedding Dash, Dinner Dash, segala keluaran Dash Dash ni la. Dulu aku pernah cite pasal aku ni permain game kan? [ link ]

Haih...mane eh nak dapat main secara online game2 ni semua? Siapa-siapa yang ade link boleh main free...bagitau lah aku. Bole aku godek-godek kan.

Aritu...aku baru dapat tau dalam handfon ibu aku ade game The Sim. Ape lagi..aku lah kerjakan handphone die tu sampai abis bateri! Sape suruh hfon aku takda game2 mcm ni...tu yg jakun!

Kemudian abis aku cari, explore kat internet nak download The Sim dalam hfon aku ni... Sony ericsson brand. Tapi..takdo! Frust...

Game-game kat yahoo pon banyak yg aku minat..tapi trial version kan..berapa minit sangat aku boleh main. Lepas abis trial version...5 minit..tertutup...5 minit, dah abis..takde keje aku nak bukak tutup semua. tapi itu yg aku buat....dah addict sgt!

So..ade sape2 yg ade online game yg best2...meh paste kat komen entry ni yer.

Tau, ramai yg nak tau jugak...cuma malu nak habaq. Boring2 boleh la terjah. Mekaseh banyak2 :D


Update!

Aku juge suke membeli cd compilation yg ade game2 yahoo :D. Senang...semua ada. Kita sama Diah! huehue. psstt...Beli kat mane eh?

12 Komen:

Suraya said...

awak ader streamyx or pakai broadband or ade tmnet x kat umah..klu de awak downlod la utorrent(type utorrent kt google, de lg client torrent lain tp sue gune tu) then awak g www.mininova.org untuk downlod game yg seumpamanya awk bgtau tu..fullversion bnyk sgt2..klu trial pun dia sertakan ngan crack sekali..sy pun suka game2 cam yg awk bgtau tu..downlod guna torrent la.. lg laju downlod klu guna stremyx.. xsampai 10min pun..kdg2 3min pun da cukup utk mendonlod..

dialicious said...

good info suraya!
hanie,saye suke giler wedding dash n diner dash.skang dah ade cooking dash ker?nak cari jugeee.
I salu beli CD compilation yahoo games..cuma RM5 je kot.mestilah pirate!huhuhuh..tp best seme game ade tau..dash dash dash

m@Ri@ said...

wah thanks su..awak dah tlg kita..n of coz thanks to hanie sbb kuarkan entry..segala game yg dash2 tu mmg menjadi kegemaranku..=)

The Mrs-Bride said...

yes yess!! suka jugak!!! me n my sist mmg yahoo games addicts juga satu ketika dahulu.. tp my sist lg teruk laa.. siap laptop dia ntah bape kali rosak dok main & d/l games jer.. yeap! slalu gak beli yahoo games pirated version! haha.. pastu cari crack codes dia.. main sampai bila2!! hehehe.. selain dari dash2 nih.. suka gak main cake mania!! beshhh! skang dlm my new phone (eceh!) pun ada the sims.. tp bosan arr.. slow sgt main dlm phone.. hmmm.. xpe2, any info mana nk cari, inform yer... buat isi masa lapang.. chewahh.. :P :D

Fuzuri San said...

hishh.. same jeh sumer korang2 neh.. handoii..

[yAN!e][pUTraJAya] said...

tu dia...
dia main masak2 lak kat pc
hehhehe
persediaan masa depan kah

hahaha

(^_^)

♥Yanie Putrajaya♥

*********************************

[ Hanie ] said...

Suraya:
huwaghh...TQ so much Suraya! Sgt teruja nak try. Terus ikut cara U suruh..hehehe. Mmg byk game kat situ eyh...nak pilih pon terbulat2 biji mataku ini...hahuahua. Thnks again ;)

dialicious:
tu la diah...baru tau jgk ade cooking dash pulak. Mau mengadap tak tgk org dah pasni kalau dah ade :D. Yes, kita pon beli pirate cd tu...hehe. Seronok kan? release tension kalau main..hee

m@Ri@:
wahhh byk rupenye peminat game Dash ni yer. hehe tak sia2 kita kluarkan entry ni ;) bole la pasni share2 tips pasal game ni pulak yer :D

The Mrs-Bride:
ouh really? mmgla...akan jahanam la pc/laptop kalau install byk2 sgt. Tp lepas puas main, uninstall saje..bole dload game yg lain pulak heuhue. Ouh...ade jgk the sim dlm fon u? huu..JELES!!! :P

Fuzuri San:
heee... mari lah joint the club ;)

[yAN!e][pUTraJAya]:
muhehe...ok gak cadangan itu :D syok woo yanie. nnt try la eh

ladygirl said...

alang2 da terbaca ur blog ni nak share gk la..cuba type kt google "4shared", then bile kuar list die tekan "search"..bile da msk website 4shared tu type la name game ape2 yg nak..insyaAllah ade la yg full version punye..hehe..tp ade virus ke x tu xleh jamin la k..btw sy ni adik The Mrs-Bride..mmg addicted to games gk..tryla Turbo Subs, best!~ sy men sehari je bleh abes sume level..hehe..psl virus tu..dload game tu slh satu sbb je la..byk mende len lg yg wat ngn laptop ni..dun wori..org2 yg PC nye x pnah de prob kurglah cabaran idop dorg tu..ekeke..challenge makes life full of excitement! *peace*

Dayu said...

kekekekek
smua suka main game
dan info suraya bgtau sgt menarik dan berguna..
lepas ni dok depan lappy je la main game

ungu violet said...

hanie mcm tunang saya, gila game!!huhuuu

[ Hanie ] said...

ladygirl:
hai adik nita :) Thanks sebab berkongsi hehe. Pernah try gune 4shared tu, tatau plak bole dlod game jgk kat situ...tp tu la ka..unsecured kan. hee. TQ so much ladygirl

Dayu:
hehe tu la pasal. Sejak tau dah ade Cooking Dash, dah perembat 1 DVD gane yahoo tu smlm..hahah mmg seronok! :P

ungu violet:
hehe..ye ker? suke maingame mcm kami main jgk ke? :D

Opie said...

saya pon gila game jugak..saya slalu donlod dari forum cari. kat sana belambak full version game. segala atuk nenek dash sume ade