Tuesday, December 2, 2008

Satu Lagi Makanan Yang Berjaya Tidak Menteramkan Aku

Biskut ni baru diperkenalkan kpd aku minggu lepas oleh encik tunang.

Tau dah berapa peket aku perabihkan?

4!!! Tapi di hari-hari yg berlainan la yer

Aku tatau la tang mana yg sedapnya. Nak nak yg cream sour ni...adoi..bila masuk jer mulut..rase cam rase masam tu menyengat lidah deria rasa sampai ke otak dan mengatakan ia sangat sedap :D Fuhhhhhh...

Aku boleh makan satu peket biskut ni sekali gus jer...takdanya nak simpan-simpan. Kalau simpan pon, suku je tinggal. Pastu tunggu la 5 minit lagi...aku akan perabihkan jugakkkk.

Buat apa simpan lame2 kan...buat hurung semut je. Betul tak?

Nak simpan, pi beli lain ar. Bila wujud biskut ni pon aku tak pasti...tapi en. fazli cakap, dah lama dah pon...

Takpela, janji...aku suka. Kalau korang nak try, sila try tanpa segan silu yer...duit sendri2 ;)

Ke nak aku banje? Ceittttt


Update!!!

Klik Fuzuri Design Blog

Korang nak tgk muka aku camne waktu mengmbil gambar?
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
Kah kah kah...berlengas jer aku tengok...huh!

10 Komen:

dialicious said...

boleh..mesti tough muscle kan kalo agkt kamera sebesar ni ari2..hehe..harus cuba biskut tu coz saye suke jacob weetameal tu..

@yue said...

tu muka lapo nasik minyak ke apa tuh...kah kah kah...

aisyah said...

huhu
biskut kegemaran mase lepak study kat library zaman dahulu kala...

sedap..sedap...

ingin makan tetapi lepas "tarikh" ya.... harus slim dong!!!

hahhahaha...

ungu violet said...

jeleslah tgk photog pompuan ni..mcm cool je!heheee..kawin amik gambar sendiri eh? ;p

[ Hanie ] said...

dialicious:
tu la..tough abis lengan2 ni. Bole menjadi aktiviti senaman jgk ni :D Yer..sile try. Wheatameal pon sedap...ini die berperisa skit la hee

@yue:
yerr...bile dah penatlelah mcm ni...nafsu mkn pon dtg tanpa segan silu :P Mkn mkn dan makan adoi

aisyah:
haa? dlm library bole bwk makanan kah? wahh syok tu. Tu blajar yg byk ke mkn yg lebih tu? kuiuikui

ungu violet:
cool? iskk jgn la berkata begitu :D
Haaa ambik gambar sndri? kang pengantin lenguh2, mcm mana? hahaa

Mrs. Amie said...

mana taknya muka tak semenggah mengangkat kamera yg besar! org nya halus jek..

The Mrs-Bride said...

ohh harus try biskut tuh.. me bukan type yg suka makan snacks or biskut2 nih.. tp sbb asyik xde selera jer.. kene try gak nih.. kot2 laa sedapkan mulut ker.. hehehe..

[ Hanie ] said...

Mrs. Amie:
halus? :P Auwww malu I. Mane ade halus, yg dlm gambo ni encik fuzuri yg punye..tu yg besau skit tu..kite punye kicil saje :P

The Mrs-Bride:
hehe sile2 lah try. Semlm kite beli lagi satu..haha kene tahan nafsu ni dari membukanya..kalau tak, jam2 tu jgk licin :P

Ecah said...

hahahaha.. kemain muka ko hanie.. adeh!! terseliuh lak pankres aku gelak... tp mmg la muko ko mmg berlengas!!!.. tp xpe.. pengalaman yg berharga tu..

[ Hanie ] said...

muhehe, amboi2 kalau bg can ngutuk, suke yer die :P