Thursday, December 11, 2008

Lagi citer pasal ragut!

You all ade baca newspaper arini?

Pasal pompuan cina kene ragut...lepas dia membeli belah, dua org naik motor, tarik handbeg dia..die terjatuh, lalu kene gilis dengan treler!

Klik sini Warga Emas mangsa ragut maut digilis treler - Sumber dari Utusan Malaysia

Adoiii...ngilu!

Yg peragut tu, pukul 11.30 pagi pun boleh buat keje. Di tempat terbuka pulak tu. Depan ahli keluarga yg lain..kalau famili aku la kene....mau kejar sampai lubang cacing sape yg ragut tu!

Serius...aku geram + marah!

Kalau aku dapat peragut tu...aku kerat badan dorang 50!

Hapa? Macam berani? Memang tak berani pun...tp kalau aku ada kuasa..mungkin buat kot. Jgn la terlepas dorang tu. Harap-harap la dapat tangkap. Memang org macam ni, hukum mati jer. Dah la seksa org. Menyusahkan. Tak berhati perut!

Haih...
Dah tak selamat nampaknya berjalan kemana-mana. Pasni aku kene bwk parang skali kot. Biar org gerun sikit tgk minah ni jalan.

Siap letak parang lilit kat pinggang. Haa...nak ragut sangat yer.

Aku libas kangggggggggggg....


5 Komen:

The Mrs-Bride said...

uish.. sampai camtu skali kes ragut kali nih.. teruk btol kan!! haih... kesian family mangsa ragut tu... :(

ungu violet said...

org malaysia sekarang, jahat yang melampau kan??!!!


hati2...

[yAN!e][pUTraJAya] said...

tak dapat ku bayang kan gadis ayu cam hanie jalan sambil bawak parang...

hahhaha

kalau yanie jumpa hanie mcm tu pun....mahu lari yanie...muehehhe

(^_^)

Nurhayati said...

skarang ni.. orang nak buat jahat takde malam2 dah.. bahayakan.. nak2 kita ni perempuan senang kena attack..huhuhuhu

[ Hanie ] said...

The Mrs-Bride:
tu la..kesian kan. depan mata plak tu jdnyer..isk2

ungu violet:
betul...makin maju negara, makin byk bende jenayah dorang brani buat.

[yAN!e][pUTraJAya]:
haha...pasat ape lari cik yanie? :P
takut ade yg jd mangsa korban ke? huehue. hani takdela kejam camtu :P

Nurhayati:
ntahnyer...dah takut dah kalau kene tangkap ke ape. Berani tak bertempat...huh!