Wednesday, December 31, 2008

Jumpa Lagi Di Tahun 2009!

Semua orang pun dah buat entry tahun baru ni kan.

Yer, tahun 2008 berlalu dengan pelbagai kisah. Ada yg aku ingat..ada yg aku dah lupa :D

Takpelah, yg dah berlalu tu, yg buruk, cuba perbaiki di masa depan..yer tak? Yang manis, akan menjadi kenangan indah buatku. Antaranya, menjadi tunangan kepada kekaseh hati :D

Pasni, esok, 2009...bakal merubah hidup aku :D

Ape lagi, insyaallah akan menjadi seorang isteri la kan?

Aku nak jadi isteri orang dah kerrrr??? Haiyakkkk! Nerversssssss

Azam besar yg aku nak kongsi kan bersama adalah: ada lagi azam lain,tp ni haruslah bekerja kuat

AKU MAU KURUS SEBELUM KAHWIN!!! lepas kawen aku tatau lagi nak teruskan azam ni ke tak :P

Nak kawen ok. Tak nak la nampak 'comel' dalam gambar. Memang la tak kisah gemuk ke kurus, tapi aku nak la nampak perasan lawa nnt kan :D

Ini dah naik turun berat ni, perut pon dah buncit. Benci!

Ok dah,
selamat tahun baru semua pengunjung2 setia blog ni. Mau pegi mana malam ni? Aku tiap tahun pun sambut atas katil je, lagi nikmat wooo. Tau-tau, dah dengar bunyi bunga api kebabowww semua.


P/s: Jangan berdua-duaan di malam tahun baru ni, kemungkinan anda akan ditangkap oleh pihak berkuasa. So, dok rumah..lagi selamat..ok?

Event Update: FD Blog

6 Komen:

[yAN!e][pUTraJAya] said...

hepi nu year bebeh

(^_^)

::_Yanie Putrajaya_::

aisyah said...

selamat tahun baru... ;)
semoga hanie lebih dirahmati dan dimurahkan rezeki di tahun 2009..
;)

ps: hanie cam dah kurus jer aisyah tgk aritu? hehe...tapi paham perasaan nak kurus sebelum kahwin tuh! but not to worry..kompom kurus nyer biler dok lari sana sini dgn stressnyer..ape2pun..gambate!!!

dialicious said...

wah..dah x sabar menjadi isteri org yer..hihihi..awak dah kurus la..xyah diet..dkt2 majlis nanti bile dh bz automatik akan kurus..selamat thn bebaru!

[ Hanie ] said...

[yAN!e][pUTraJAya]:
heheh TQ happy nu year too :)

aisyah:
TQ aisyah :D AMIN AMIN AMIN
erk, yeke kurus? haha luaran je,dalaman/yg tersorok, lemak berkepul-kepul :P Tu ar kan, dgn nak buat persiapan nye lg, sure stresssss :D

dialicious:
hehe sure la tak sabar :P Same with u kan? Tu la, kadang2 nampak kurus, kadang2 mcm gemuk. Senang naik, tp susah turun, tu yg merisaukan tu isk2 :D

Ecah said...

kemain lagi azam ko!! takpe2 aku sukung!! tp jgn smp kurus melidi udah!!! tak cantek gamak nyer..

[ Hanie ] said...

hehee...trima kasih kerna menyokong. Takde de nak melidi...badan ni mmg set takda simptom lidi2 ni :P