Tuesday, November 11, 2008

Watch out With This Paparazi

                                     the new born paparazi


Tajuk harus kebabow!

Yer, kini aku mengistiharkan dengan sendirinya sebagai Paparazi yg tak bertauliah :D

Jaga-jaga semua, bila anda terserempak atau bertembung dengan dia ni, mungkin anda akan di candid! Hahaha.

Layak ker aku nak jadi paparazi? kang aku yg terlebih posing sama

Ini adalah kamera yg tak seberapa yg baru aku miliki. Alhamdulillah :D

Akhirnya dapat juga satu. Walaupun kamera yang tak berapa nak pro...jadilah kan. Dapat ambik gambar jugak. Biar mula dari bawah, nak yg power-powernya...tunggu setahun-dua lagi. Kang nampak kamera sampai tak nampak aku dah!

Sekarang..bila ada job, takda la aku melangok sensorang pikirkan posing kan. Boleh shoot sama. Lagipun, selain hasutan dari encik fazli, tauke kedai pon mengatakan perkara yg sama...sama ayat pulak tu? Dah pakat eyh dorang ni? isk isk.

"You ambik satu la..senang. Dia ambik gambar, takdela you duduk sorang2. Selalu I nampak, gf fotografer, kalau dia tak jadi model...die follow and tunggu sajer bf nya ambik gambar."

hahaha hasutan yg berjaya.

Dorang ni bukan apa, sian kat aku. Mana tau, aku ada idea yg kebabow kan..boleh gak ambik. Nak harap encik fazli jer...agak terhad dan sian kat die jugak :D.

Dah belajar sikit-sikit..reti la jugak. Tapi bile org tanya...itu ini..aku tatau camne nak explain. Tau tuu..tau. Heh baru ade kamera dah nak ngajor org :D

Doakan lah kejayaan kami yer AMIN.

11 Komen:

[yAN!e][pUTraJAya] said...

hoyeeeeeeeeee
cik hanie dah ada kamera sendiri
bila nak lepak2 kat Putrajaya nih cik hanie?

lawa sungguh gambar mu
nampak kurus sket ek

hehhehe

[ Hanie ] said...

**clap clap :P
alhamdulillah, berkat kesabaran dan usaha ;)

heheh lepak sana eh? tahu lagi la cik yanie :D Doa2kanlah cepat

Opss...kurus? jgn puji2..kang die kembang balik hee

@yue said...

x sbrapa ke tu?????
muncunggg dh leh dkategori brapa² dh tuh...:p

aisyah said...

huaa...!!!
syiokkknyerr...
nnti boleh laa amek mase aisyah nyer wedding yerr...
;)

Mrs. Amie said...

klu perlukan model tak bertauliah, silalah kemukan invitation yer..agagaga

[ Hanie ] said...

@yue:
muhehe...tak seberapa tu, hanya dikira dalam kategori2 yg ada muncung tu..kire kamera ni paling beginner skitttt :P Huehue

aisyah:
yesss of course! ;) kita tau, aisyah kan suke possing...hehe buat sampai cemuih yer :P

mrs. amie:
huehuehue...yer proposal anda diterima puan amie :D

Fathiyah said...

wah...bestnyer ade camera yg besar gedabak itew..hehe ;p

[ Hanie ] said...

heee...alhamdulillah :D. Silelah beli juge yer ;)

[yAN!e][pUTraJAya] said...

nak jadi model sambilan cikhanieFD leh ker nih?

hehehhehe

[ Hanie ] said...

harharhar..buleh :P

Ecah said...

cah pun buleh je jadi model.. ahaks!!