Tuesday, November 4, 2008

Emel-emel sampah

Aku pelik dan gram betul la...setahu aku tatau kalau encik fazli dia ada register emel tu kat mana-mana seperti agensi cepat kaya kan duk hantar emel macam-macam yang aku dah sampai tak larat nak buang.

Ada yang nak mintak derma la..ada yang your email won la, dapat berjuta-juta laa kalau betul, tak pasal2 makcik kayooo...macam-macam lagi la...yang peliknya, aku siap buat emel-emel yang menggangu ni masuk spam atau block list. Dorang boleh masukkk balik! Dang!~

Dorang ni dah takde keje lain agaknya ganggu idup orang? aku rasa, ada la dekat 150 emel yang aku dah block. Hari-hari, berduyun jugak yang masuk. Dah la masuk email yang untuk kegunaan bisnes aku pulak tu....kang tergopoh-gapah delete, ada customer punya email yang aku terdelete sekali.

Subjek email2 ni pun kadang-kadang mengelirukan jugak, tak macam spam pon, kang bukak-bukak, VIRUS! Ni yang boleh buat cik hanie comel ni naik hangin!

Dah la pc aku dah kejung...nak kasi laptop aku plak masuk sepital?

Aku hantar bom plak kang baru tau...

3 Komen:

[yAN!e][pUTraJAya] said...

haip cik hanie comel
jangan marah2

kang ilang seri bakal pengantin

eehehhehe....

sabor jer ler....

[ Hanie ] said...

huehue...bukan marahl cik yanie..geram jer :P

Ade ker software yg boleh sekat email2 cam ni yg lebih efficient? (nampak sgt buta IT) kuikuikui

Dayu said...

hehehheeh..i penah mengalami perkara yg sama
bila dah tak larat sgt
terus surrender
buat email baru..
kena la promote alamat tu kat smua membe..
geram kan