Thursday, October 9, 2008

Kakiku Mungkin Pelik

Aku tatau la, aku rasa bentuk kaki aku ni ada kepelikannya. Sebab? Aku agak susah nak cari kasut yang sesuai. comel sgt eh kaki ni? huu.

Nak tau rupa kaki aku macam mana? macam kaki itik kotttt har har har

Kaki aku kembang bahagian depan. So kalau nak cari kasut, kene yg jenis lembut, dan agak terbuka. Jangan harap la nak pakai kasut bertutup ker yer, kasut-kasut yang aku dah terbeli, bertutup penuh atau separa penuh, pakai sekali....duk tersadai kat rumah! Adala dua tiga pasang. Tension betul!

Lagi satu, perjalanan aku pagi-pagi kan agak jauh, nak redah dari stesen komuter Bank Negara, sampai ke tepi Sogo nak tunggu bas pulak. Jadi, kalau pakai kasut tu, memang akan tahan kejappp jer. Pastu, kirim salam lah yer...ke tong sampah jawabnyer.

Nak beli kasut mahal-mahal...belum mampu. Tu yang kasut-kasut aku pakai sekarang ni, aku pakai...sampai die nyawa-nyawa ikan...baru tukar. Yang baru, semua duk melecetkan kaki aku...

Ada tak designer yang nak buatkan kasut untuk aku? Yang jenis-jenis kaki cam aku ni bole pakai? Sila antarkan proposal kepada tuan punya kaki ni yer cettt..demand tak hengat! hehehe :P

**Nak cari gambar kaki itik...tak jumpe dan malas nak ambik org punya....jadi kalau tatau kaki itik camne...sile search sendiri yer :P

4 Komen:

Memey Anuar said...

wah terlebih rajin comment tiap entry ni hehe

ok la dpt kaki susah nk beli kasut. wani kaki size kasut display. semuaaaaaa nak try. semuaaaaa nk beli huhu :D

:FaMiEyiNLuRvE: said...

yes, pakai kasut sampai lunyai baru la terkedek2 cari lain sbb susah nak dpt kasut yang selesa dengan kaki..nak terberkenan pun susah

@yue said...

kasut cm itik...jlnnya cam itik gak x hanie? kekeke

[ Hanie ] said...

Memey Anuar: har har har..senang cari saiz ar tu...pakai pon sedap je pakai semua. Semua pun mau beli? ye tak yer...tak terlarat plak nak membayornye :P


:FaMiEyiNLuRvE: yess..betul. Yang sedap pakai tak banyak bleh masuk. Terpaksa la sampai lunyai. Tp bile tgk kaki ni, mcm kesian je tak berganti baru..isk2. Apela nasib..

@yue: Hepp :P...bleh hak la 'kadang2' cam itik jln ku ini. Tang punggung tu...mcm lebar skit kan..so ada ciri2 ke'itikkan di situ huehuheue. (terbayang daisy duck sekejap) :P