Tuesday, October 21, 2008

Aksi Terlampau


Anak sape la ni yang menguap tanpa segan silu ni? Tunang sape plak tu yer? Kawan sape la yer cik-cik dan puan-puan?

Sekali tengok macam anak kecil yang kemengantukan perlukan belaian katil dan bantal serta-merta...

dua tiga kali tengok....masyallah, macam panda nak berlabuh jer kan? Har har har...nih encik Fuzuri punye kerjalah ni...mentang-mentang ada tele-lense, dia snap rupa aku yang kurang ayu ni...hish.

Bakal mak mertua tengok....pikir dua-tiga kali...kot?

7 Komen:

[yAN!e][pUTraJAya] said...

hahhahhaa..anak sapa la nih...menguap tak kasi signal..

kekkekkeke....comey bangat menguap cam anak kucin tu...

keekkeke

[ Hanie ] said...

tu ar, tak sempat nak umum, saya mahu menguap :P

hepppp, ade ke anak kucing...macam nenek kucing ade kot skitttt hohoho :P

[yAN!e][pUTraJAya] said...

hanieFD....takper..comey jer cara menguap cenggitu..kekkekeke....[puji ada makna nih]

k u i n ™ said...

haha.comelnyer meguap.
tp pic neh menrik lah.
candid jek. emm..
;)

[ Hanie ] said...

[yAN!e][pUTraJAya]:
isk2...comel? mekaseh :P haaa ape puji2 ada makna ni? nak duit raya ker? huuu

k u i n ™:
adeh...kalau perasan org nak ambik gambar, sopan skit cara nak nguapnya tu :D kalau candid, harusla nganga penuh perasaan huehue.

@yue said...

ya rabbi...

"macik..nk tido tu balik umh la ek..ke tggu anak ensem macik amik ni..leh kenal"

hahahaaa

[ Hanie ] said...

huuu...isk2. takdela nak...ni menguap jer, takde rase nak tido pon :P anak? anak kucing ade la huehue